Gå til innhold

Det evige sko-problemet...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har slitt så for å finne sko, men har nå endelig bestilt. Fant noen utrolige fine Tango Too shoes gjennom en nettbutikk her, som også nå har showroom i Karl J. gt. Får disse farget til den fargen jeg ønsker, og da blir de helt perfekte.

Har akkurat bestilt og betalt nå, så da er det bare å vente spent på at de kommer.

Tango Too shoes

Endret av water1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hadde jeg også lyst på, men så fant jeg drømmeskoene på DinSko for 280,- så da var egentlig valget enkelt...

Skrevet

Har Din Sko noen som ligner de fra Tango Too? Jeg vil ha sko med rundt tupp, syns det er bare spisse sko i kjedebutikkene.

Skrevet
Har Din Sko noen som ligner de fra Tango Too? Jeg vil ha sko med rundt tupp, syns det er bare spisse sko i kjedebutikkene.

De jeg tror det er er pumpsaktige med høy hæl, rund tupp, blondestoff utenpå med en liten sløyfe.

Skrevet

Kanskje jeg må ta en tur å sjekke. Sløyfe hørtes ikke helt meg ut, men høy hel og rund tupp hørtes iallfall bra ut!

Skrevet
Kanskje jeg må ta en tur å sjekke. Sløyfe hørtes ikke helt meg ut, men høy hel og rund tupp hørtes iallfall bra ut!

Den er ikke sånn veldig småjenteaktig, men du kan sikkert ta den av.

Har et par liknende sko, problemet med sånn type stoff er at de blir skitne bare du ser på dem....

Syns disse var lekre jeg, men har allerede kjøpt sko...

http://www.kreativtbryllup.no/index.php?ma...products_id=171

Skrevet

De var skikkelig lekre! Men jeg vil helst ha sko med hel tå (Hmm, altså ikke åpen tå...) i bryllupet. Regner med jeg skal ha strømper på, og da syns jeg det er finest.

Skrevet
De var skikkelig lekre! Men jeg vil helst ha sko med hel tå (Hmm, altså ikke åpen tå...) i bryllupet. Regner med jeg skal ha strømper på, og da syns jeg det er finest.

Det er sant, jeg har kjøpt ivory-fargede strømper, og de hadde nok ikke blitt fine i de skoene. Veldig fornøyd med de jeg har også:-)

Skrevet
Har slitt så for å finne sko, men har nå endelig bestilt. Fant noen utrolige fine Tango Too shoes gjennom en nettbutikk her, som også nå har showroom i Karl J. gt. Får disse farget til den fargen jeg ønsker, og da blir de helt perfekte.

Har akkurat bestilt og betalt nå, så da er det bare å vente spent på at de kommer.

Tango Too shoes

Jeg har også bestilt disse... fra samme butikken (kreativtbryllup.no). Utrolig kjekt at de har showroom, for med mine ben er det umulig å kjøpe sko uten å prøve først. I tillegg var de faktisk veldig gode å ha på seg...

Må dessuten få skryte litt av fantastisk god service. Jeg skulle tilpasse kjolen min i Kr.sand og fikk låne med meg et par for å få tilpasset lengden på kjolen. Supert!

Skrevet

Bianco har ihvertfall :tommel:

Skrevet
Bianco har ihvertfall :tommel:

Åhh, har de? Tror jeg må komme meg på shoppingtur i neste uke jeg. Men burde kanskje funnet kjole først da :ler:

Skrevet

Hm... Noen som har tips til meg som leter etter litt lavere sko (hel opp til 3 cm) som er pene og komfortable...?

Skrevet

Skoene ser sånn ut. Det er i hvert fall de som jeg har kjøpt. Synes ikke de ser barnslige ut eller noe sånt bare fordi de har sløyfe på, den er veldig diskret. Elsker disse skoene! :hjerter_rundt:

Skrevet

Her er skoene fra Bianco. Finere i virkeligheten syns jeg...

Disse har jeg kjøpt i creme-farge, fant de i København :danse:

Skrevet

Jeg skal ha sko som skiller seg litt ut jeg. Alt skal jo matche så inmarri den dagen, så noe som skiller seg litt ut og som representerer mitt ønske av å ha noe som ingen annen har, skal gjøre seg gjeldene på skobruken min. (Pluss at jeg eeelsker sko da) Så her blir det ingen hvite sko på bruden!

Lurer litt på om jeg skal bruke bryllupsskoene min bestemor giftet seg i..de er gull pumps med rund tupp, kjempe stilige. Og da har jeg allerede dekket "something old" i rekka også;-)

Skrevet
Jeg skal ha sko som skiller seg litt ut jeg. Alt skal jo matche så inmarri den dagen, så noe som skiller seg litt ut og som representerer mitt ønske av å ha noe som ingen annen har, skal gjøre seg gjeldene på skobruken min. (Pluss at jeg eeelsker sko da) Så her blir det ingen hvite sko på bruden!

Lurer litt på om jeg skal bruke bryllupsskoene min bestemor giftet seg i..de er gull pumps med rund tupp, kjempe stilige. Og da har jeg allerede dekket "something old" i rekka også;-)

Gullpumps høres veldig bra ut! Skulle helst hatt mine lekre grønne satengsko jeg da, men gull hadde nok vært mer suksess enn grønt..

Skrevet
Her er skoene fra Bianco. Finere i virkeligheten syns jeg...

Disse har jeg kjøpt i creme-farge, fant de i København :danse:

Jeg prøvde disse i butikken selv om jeg allerede har kjøpt sko. Syntes det var litt hard såle og ville aldri klart å gå med de en hel dag..

Skrevet
Jeg prøvde disse i butikken selv om jeg allerede har kjøpt sko. Syntes det var litt hard såle og ville aldri klart å gå med de en hel dag..

Da er det bare å kjøpe "Party-feet" Fra Scholl :tommel:

Gjest Gjest_spent_*
Skrevet

Må si her også et de har billige eggeskallshvite sateng sko på Wedins. Se innlegg lenger ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...