Thomasine Skrevet 23. mai 2007 #1 Del Skrevet 23. mai 2007 Ja, når mannen blir 40 vil jeg ha et stort bursdagskort som alle som er med på gaven, kan signere. Har sett i utlandet slike store som er ca. 50 x 100 cm... eller i alle fall store!! Noen som kan tipse meg om steder jeg kan lete? :klø: ...eller som kanskje vet hvor jeg finner dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 23. mai 2007 #2 Del Skrevet 23. mai 2007 Ja, når mannen blir 40 vil jeg ha et stort bursdagskort som alle som er med på gaven, kan signere. Har sett i utlandet slike store som er ca. 50 x 100 cm... eller i alle fall store!! Noen som kan tipse meg om steder jeg kan lete? :klø: ...eller som kanskje vet hvor jeg finner dem... Jeg har sett dem påbokhandel, notabene har hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 23. mai 2007 #3 Del Skrevet 23. mai 2007 Jepp...NOTABENE har.. de fleste andre også tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 24. mai 2007 Notabene her har bare et stort kort, og det er med blomster på og det står bare "Gratulerer med dagen". Ville gjerne ha noe morsomt jeg... Gjerne noe som hentyder til alderen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 24. mai 2007 #5 Del Skrevet 24. mai 2007 Det har jeg ikke sett på så store kort. Da må du evt lage et selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 25. mai 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 25. mai 2007 Hmmm...Ja eller så får jeg se om jeg finner slike på en eller annen utenlandsk side... Ingen som vet...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blipp Skrevet 26. mai 2007 #7 Del Skrevet 26. mai 2007 Hmmm...Ja eller så får jeg se om jeg finner slike på en eller annen utenlandsk side... Ingen som vet...?? Hva med å lage et selv? Her fins det uante muligheter, kjøp kartong og klistre på bilder m.m........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 26. mai 2007 #8 Del Skrevet 26. mai 2007 På Mega her i bygda har de i alle fall 5-6 forskjellige digre kort. Har ikke studert hva som står på de, men litt forskjellig, vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 26. mai 2007 #9 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg har sett slike kort med ulike motiver hos ARK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 27. mai 2007 Da skal jeg finne en Mega og en Ark... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happyhappy Skrevet 27. mai 2007 #11 Del Skrevet 27. mai 2007 syns de hadde fire forskjellige på notabene jeg..? hmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå