Frigg Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Hvor mye koster det for å få "rett kopi" ? Tenkte jeg enten skulle få gjort det på posten eller på Allkopi. Vet at det koster 15kr pr kopi på posten, men hva koster det på Allkopi? Har en del papirer som skal kopieres så lurer på om det blir så stor prisforskjell.
Frigg Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2007 Nei, men så var det å komme seg dit etter de åpner og før de stenger da. Det er ikke så lett når man er i full jobb. Var derfor jeg tenkte posten eller Allkopi, for det rekker jeg før de stenger
Lily Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Posten gjør ikke det lenger. Eller, det fikk iallefall jeg beskjed om for to år siden. På Aetat er det gratis
Titta Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Posten gjør ikke det lenger. Eller, det fikk iallefall jeg beskjed om for to år siden. På Aetat er det gratis Joda, Posten gjør det fortsatt (hvertfall for 2 uker siden). Men kostet 15,- så svinedyrt.
Lily Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Ja, jeg ble litt usikker. Men jeg fikk beskjed om at fordi de ikke lenger er offentlig kontor så gjør de det ikke. Kanskje hun mente at de ikke gjør det gratis..? Jaja, samme kan det være
Varsia Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Drar opp denne jeg. Kan alle offentlige biblioteker stemple med "rett kopi"? Er det godkjent ved samordna opptak?
spardame Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 8kr på Allkopi! Men da jeg var der i forrige uke skulle jeg ha så mange kopier at jeg fikk litt rabatt Betalte 156kr for 25 kopier.
Gjest gresshoppa Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 Får det gjort hos høgskolen jeg går på jeg. Da koster det ingen ting bortsett fra at jeg må ta kopien selv for egen regning.
Varsia Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 Jada, de fleste får gjort det hos skolen sin, logisk nok, men ikke alle går på skole... Fikk gjort det på bilbioteket i dag jeg! Men jeg ser nå at de har greid å ikke kopiere baksiden (det står jo egentlig ikke så mye relevant der?), gjør det noe? Kan jeg kopiere det selv og legge ved, eller må det også ha stempel? Nå tenker jeg først og fremst hvis jeg skal sende det til samordna opptak.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #13 Skrevet 8. mars 2008 Jada, de fleste får gjort det hos skolen sin, logisk nok, men ikke alle går på skole... Fikk gjort det på bilbioteket i dag jeg! Men jeg ser nå at de har greid å ikke kopiere baksiden (det står jo egentlig ikke så mye relevant der?), gjør det noe? Kan jeg kopiere det selv og legge ved, eller må det også ha stempel? Nå tenker jeg først og fremst hvis jeg skal sende det til samordna opptak. Vitnemålkopier skal strengt tatt være tosidige - altså skal det ikke være ett ark med forsiden og ett med baksiden, men ett ark med kopi av både for- og bakside. Men baksiden trenger ikke å være stemplet, det holder med stempelet på forsiden. Jeg vet ikke hvor strenge de er på det hos SO, men sånn er reglene, i hvert fall. På grunnskolen der jeg jobber tar vi forresten gratis kopier
Leanne Skrevet 9. mars 2008 #14 Skrevet 9. mars 2008 jeg har ofte tatt kopiene selv, og tatt med orginal og kopi og fått stemplet kopiene på politistasjonen, barnehagen eller på barneskola.. Har alltid fått høre at de har det for travelt til å stå å kopiere, men hvis jeg kopierte selv kunne de se over og stemple gratis...
Gjest Ada Blûe Skrevet 9. mars 2008 #15 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har alltid gjort det hos Politiet - uten å betale noen ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå