Gjest smelly Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Hei! Fra før av har jeg brukt sentiment fra escada og lovely by sjp. Jeg har lyst på en forandring. Eller, ikke så stor forandring. Jeg vil ha en duft som er feminin, søt, lett og glad lukt. Jeg synes det er forferdelig om den er altfor søt, og jeg vil ikke ha "kjendis-parfymene" a la britnet, j.lo osv. (okey, har sjp, men hun er stylish da!) Håper noen kommer med noen gode forslag!
Rexina Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 du høres ut som en jente som ville likt Lacoste "Touch of Pink". Den er som du beskriver, eller så er "Inspiration" fra samme merke også det
LilleOrkide Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Jeg simpelthen elsker city glam fra armani.. Den er lett og frisk. Anna Sui har også en god parfyme som jeg tror heter love love. Beholderen er formet som en sommerfugl
Grønt blad Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 (endret) Nina fra Nina Ricci er veldig god og anbefales på det sterkeste... Det står litt om den på hjemmesidene til Estetique. Endret 23. mai 2007 av Grønt blad
Gjest Bodillen Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Lolita Lempicka! Passer akkurat til din beskrivelse av hvordan parfymen skal være.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 26. mai 2007 #8 Skrevet 26. mai 2007 (endret) Ok, jeg vet du sa at du ikke ville ha en kjendisparfyme, men hvis du skulle ombestemme deg, har jeg noen forslag, og jeg skjønner ikke at noen kan si det, feks. alle de kjendis parfymene jeg har, jeg liker parfymene - men ikke damene.. bortsett fra Hilary Duff da:) Curious - av Britney Spears - lukter faktisk veldig godt! en sommerlig parfyme som lukter magnolia blomster! Lukter nydelig! Live luxe - Jennifer Lopez - (en ny en ikke live) den er kjempefrisk og sensuell! Lukter kanskje veldig søtt og fruktaktig med engang du tar den på, men etterhvert lukter den sååå godt! innholder til og med diamant musk! I hverfall er det en utrolig frisk parfyme som varer hele dagen! Og esken og flasken er skikkelig flott også! With love - en orientalsk kjempegod lukt! Bør prøves! Bortsett fra disse parfymene, har jeg også lovely fra sjp escada er også god, liker du escada burde du også like curious og live luxe Håper du gir dem en sjanse, tenk på parfymene - ikke damene he he http://img293.imageshack.us/img293/1912/gggeq7.png Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod) Endret 27. mai 2007 av Trille
Mirepoix Skrevet 26. mai 2007 #10 Skrevet 26. mai 2007 Så også at du ikke ville ha kjendis parfyme, men jeg syns kylie minogue´s parfyme er kjempe god=) Ellers liker jeg Calvin Klein- euphoria, og davidoff- echo woman=)
Aïda Bluebell Skrevet 26. mai 2007 #11 Skrevet 26. mai 2007 D&G the one, D&G light blue, Victor & Rolf flowerbomb og Calvin Klein`s euphoria er mine favoritter
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2007 #12 Skrevet 27. mai 2007 euphoria blossom er enda bedre syntes jeg Litt lettere, men det er smak og behag! Men den er fantastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå