Gjest Gjest_sissy_* Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Hei eg lurte på noe eg hadde mensen fra den 5 mai til den 7 mai,hadde blødning på berre 3 dager?Og nå har eg akkurat som mens smerter nederst i magen,uten noe mens...Er eit spesielt press nederst i magen når eg skal bøs1je og,unskyld detaljert..Eg tok ein test 19 mai på ettermiddagen men den var negativ,var det for tidlig og teste?klem
Gjest lillebøll Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Du bør ta en test når du venter mensen og eventuelt ikke får den. Så vis den 3 mai var en mens selv om du var gravid ville den testen den 19 slått ut som positiv. Testen er best å ta om morgenen. Da er det mest gravidhormoner i urinen.
Trampe Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Når hadde du mensen før du hadde den 3. mai? 3 dager mens er innenfor normalen det, jeg har alltid mensen i 3 dager. Om du hadde mensen 3. mai og testet 19. mai var det ikke lang nok tid imellom. Du kan umulig ha første dag mens 3. mai og teste 19. mai, 16 dager er ikke nok. Du kan vente til neste gang du skal ha mensen, ca 28 dager etter 3. mai. Har du regelmessig mens kan du regne ut når du ca skal ha mensen neste gang, og teste når den evt ikke dukker opp. Det er best å teste på morgenen, da er konsentrasjonen av HCG størst og det er størst sjanse for riktig resultat. Du kan også slå ut om kvelden, men det anbefales morgenurin. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå