Yme Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Da er det endelig fastslått en gang for alle. Såkalte slankekurer virker ikke! Faktisk vil du ikke bare legge på deg alt sammen igjen, men du vil ende opp verre enn du var før du begynte… Det er forskere ved UCLA som slår fast dette i en nylig publisert metastudie i American Psychologist. De har analysert 31 langtids studier og kommet fram til denne konklusjonen. Lese hele [post=http://www.tn.no/artikler.aspx?id=180&utm_source=epost&utm_medium=nyhetsbrev&utm_content=slankekurer&utm_campaign=Nyhetsbrev_22mai07]her.
Gjest ~Alwa~ Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Man trener og spiser sunt. Dette som Yme kom med bør da ikke komme som noe stort sjokk på noen.....
hypergirl Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 hva skal man gjøre da??? Man legger om livsstilen sin, slik at den nye livsstilen inneholder sunn mat og trening, stort sett. Se på ordet kur, det innebærer nettopp det, at det er en kur. Og det er ikke langvarig. Det eneste som virkelig hjelper er en livsstilsendring. Kanskje trist for noen, men sant. Det er hardt, men det vil være verdt det. Jeg er glad det allerede er min livsstil:-) Som søstera mi sa her om dagen: herregud, trente du virkelig på bursdagen din? På bursdagen din skal du jo kose deg! Men jeg koser meg når jeg trener, hvorfor kan jeg da ikke gjøre noe av det jeg liker mest på bursdagen min:-)?
Gjest Kristin_ Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Dette er jo gammelt nytt (at kurer ikke virker altså) men det kan ikke dunkes godt nok inn. Kurer funker ikke! Dersom man ikke gjør noe når man er ferdig med kuren også går man opp samtlige kilo, og gjerne mer;) Om knallharde slankekurer hadde funket hadde det ikke vært noen feite igjen, vi hadde bare levd på vann og kajennepepper i noen uker og blitt nede på vår nye vekt. At 95% kommer tilbake til startvekt er jo en bra indikator. Harde slankekurer og tilbake til gamle vaner etterpå er jo nesten det samme som å først slutte å røyke, og når kondisen blir bra går man tilbake til 20 om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå