Gjest Gjest_Mira_* Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har gått med en mann et par ganger. Vi har egentlig hatt det kjempefint, og har rukket å ha hatt sex. Han sa ifra at han ikke trodde det ville føre noen sted, og at det derfor var best at vi avsluttet hele opplegget. Er ganske sikker på at han likte meg godt, men jeg er kanskje ikke helt hans type. Er Det var ingen sure miner fra noen av oss, og etter dette har jeg ikke pratet med ham. Men, så til saken da: Jeg kjeder meg, og kunne tenkt meg litt action Jeg sitter altså og lurer på om å sende ham en mld, og høre om han vil treffes hehe. Men jeg vet ikke om jeg tør helt! Noen tanker anyone? Eventuelt tips til jeg isåfåll skal skrive i mld?
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har gått med en mann et par ganger. Vi har egentlig hatt det kjempefint, og har rukket å ha hatt sex. Han sa ifra at han ikke trodde det ville føre noen sted, og at det derfor var best at vi avsluttet hele opplegget. Er ganske sikker på at han likte meg godt, men jeg er kanskje ikke helt hans type. Er Det var ingen sure miner fra noen av oss, og etter dette har jeg ikke pratet med ham. Men, så til saken da: Jeg kjeder meg, og kunne tenkt meg litt action Jeg sitter altså og lurer på om å sende ham en mld, og høre om han vil treffes hehe. Men jeg vet ikke om jeg tør helt! Noen tanker anyone? Eventuelt tips til jeg isåfåll skal skrive i mld? Tror jeg hadde sendt den meldingen til noen som hade villet hatt meg jeg, og ikke til en som hadde sagt til meg at han ikke ville treffe meg mer. Hvorfor sende mld til en som ikke vil ha deg? Eller var det kun for forhold han mente? Isåfall er det jo fritt frem for å ha et elskerforhold til han uten forpliktelser
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Tror jeg hadde sendt den meldingen til noen som hade villet hatt meg jeg, og ikke til en som hadde sagt til meg at han ikke ville treffe meg mer. Hvorfor sende mld til en som ikke vil ha deg? Eller var det kun for forhold han mente? Isåfall er det jo fritt frem for å ha et elskerforhold til han uten forpliktelser Det var mtp på forhold vi begynte å treffes, så jeg tolket ham vel slik at vi ikke passet så bra som kjærester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå