Gjest Tanita Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Nå skal regnskapsføreren min ordne selvangivelsen min og idag ringte han meg fordi han måtte ha selvangivelsen (papirene) fra 2005. Men det er jo bare privatøknomien min, og jeg spurte hvorfor han trengte de, (man skal da vel ikke blande privat- og bedriftsøkonomien?) Da svarte at han at skulle ta utgangspunkt i fra den. Stemmer dette? Og jeg finner ikke de papirene så hva gjør jeg da. Noen som har peiling?
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Driver du enkeltmannsforetak/ANS eller AS? Husk på at ved enkeltmannsforetak er det egentlig ikke noe skille mellom privat- og bedriftsøkonomi. Foretaket skatter ikke, det er det eieren som gjør. Derfor er det i aller høyeste grad aktuelt å kikke på selvangivelsen fra ifjor. Hvis du leverte elektronisk via web ifjor, lurer jeg på om den fortsatt ligger tilgjengelig via altinn (dvs der du logget deg inn for å levere selvangivelsen sist).
Gjest Tanita Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Ja, den ligger nok der enda, så det er mulig å skrive den ut, men har ikke koden lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå