Gjest junibruden06 Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 hei alle sammen, da er det min tur til og gifte meg da, bare en mnd igjen, ble bestemt i går og har mye jeg skal gjøre nå, kjenner jeg blir helt stress bare av tanken, vet ikke hvor jeg skal begynne engang jeg nå. bryllupsdagen er 23 juni og kirken er bestillt, noen forslag hvor jeg skal begynne? hilsen stressa brud
Gjest Blondie65 Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 hei alle sammen, da er det min tur til og gifte meg da, bare en mnd igjen, ble bestemt i går og har mye jeg skal gjøre nå, kjenner jeg blir helt stress bare av tanken, vet ikke hvor jeg skal begynne engang jeg nå. bryllupsdagen er 23 juni og kirken er bestillt, noen forslag hvor jeg skal begynne? hilsen stressa brud Med lokalet - det må du nok gjøre med en eneste gang. Deretter maten. Deretter alt annet.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Å jeg som trodde jeg hadde dårlig tid når jeg ble fridd til 30.desember... Mitt tips er vel å bestemme antall gjester og så finne lokale/restaurant for feiring. Og selvfølgelig bestemme deg for antrekk, brudekjoler tar litt tid å klargjøre... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå