DreamyMe Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Den rosa dressingen de ofte bruker i hamburgere, kebaber, salater i take away food. Hvor får jeg kjøpt det hen? Selger de det i butikkene og hva heter merke? Har kjøpt mange butikk dressinger, men ingen med den smaken...
brumma* Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har aldri funnet dressing som er like god som den... Jeg har spurt om å få kjøpe litt dressing på disse take awaystedene da, og det har gått helt fint. De har fylt opp et lite beger og jeg har aldri betalt spesielt mye for det. Ulempen er at det ikke holder seg så lenge da... Egentlig ikke svar på spørsmålet ditt, men en nødløsning mens du leter etter denne perfekte dressingen på flaske!
Supraspinatus Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Du kan jo spørre dem hvilken dressing det er. Evt hvilken leverandør de får den fra. Så kan du ringe til leverandøren og spørre om det selges i butikker eller om det bare er til restaurant/storkjøkken-markedet.
DreamyMe Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2007 Neste gang jeg bestiller take away food får jeg gå og pørre dem... Men takk for svar:)
Starkitten Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Jeg elsker også den junk dressingen. Den selger de ikke i dagligvare butikken, men selges i store kvantum til restauranter og div gatekjøkken. Det nærmeste jeg har kommer den dressingen, er hamburgerdressingen som de selger på rema 1000 og rimi.
Rhiakath Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Den rosa dressingen vi bruker på hamburgere heter rett og slett "hamburgerdressing". Den andre rosa dressingen heter et eller annet jeg ikke husker, men navnet slutter med "Rosso". Kan sjekke i dag jeg, hvilket merke og hva den andre dressingen vi bruker heter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå