pusejenta Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Jeg reiser til usa til lørdag. Det er ca 9? timers forskjell. Jeg pleier å ta pilla tidlig på morraen. Så tar den før jeg reiser kl 6. Drar fra amsterdam kl 12. Men så er jeg fremme i usa kl 14. Når skal jeg da ta pilla igjen? For ikke å snakke om når jeg kommer hjem!!! help!
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Ha en klokke med norsk tid, og ha den som medisinklokke?
pusejenta Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2007 Hm.... Ja kansje. Men I følge bruksanvisningen kan har jeg et "rom" på 12 timer. Kan jeg da ta pilla igjen på morgenen i usa? Jeg har ikke med kjæresten så har ikke behov for beskyttelsen akkurat, men gidder ikke slutte på den når jeg er så godt i gang
Malama Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Du har et spillerom på inntil 12 timer ja, det skal aldri gå mer enn 36 timer mellom to piller, og du skal ta en for hver dag. (altså ikke ta en hver 36. time og derved spare inn en pille eller to) så du KAN forskyve tidspunktet ditt 9 timer, bare se til at det ikke på noe tidspunkt blir mer enn 36 timer mellom to piller, og at du ikke ender opp med å ha tatt en pille mindre enn du skulle når du er ferdig (det står jo dager på brettet ditt, sant? så lenge dagen stemmer, både når du er i norge , i usa, og tilbake i norge, og det aldri er mer enn 36 timer mellom pillene dine, så er du trygg. du kan jo evt utsette den pillen på avreisedagen i noen timer (ta den underveis?) slik at du ikke "flytter tidfspunktet" 9 timer på n dag, men tar det litt gradsvis over et par dager, dersom det blir problemer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå