gladidag Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har kjøpt meg bikini!! har alltid gått med puppene i press og fått trippelpupp i bikini( for eg er så gniten at eg ikke kjøper bikini til 700 kr) Men i år har eg jammen funnet en flott bikini på CUBUS!! Der hadde gode store cuper til en rimelig penge, flott. Løp og kjøp!!
Gjest Kitten Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Hvilke str i omkrets da? (Vet de har plus size på vanlige BHer der, men de begynner på 80 cm i omkrets, jeg bruker 70 eller 65...) Vil ha bikini som ikke koster skjorta!
gladidag Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2007 jeg bruker vanligvis bher i 75f/80e. Kjøpte en sort og hvit bikini i 85e. Provde en sort i 80e og den var stor i cupen..75e ble for liten. Nå bor eg på en liten plass med en ganske dårlig CUBUSbutikk, men det er verdt en kikk. Lindex hadde og ganske stort utvalg i bikinier, men var litt utplukket i min størrelse når eg var der.
Gjest Elastica Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Change har mange bra bikinier i store størrelser, vet jeg.
Mischa Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har kjøpt meg bikini!! har alltid gått med puppene i press og fått trippelpupp i bikini( for eg er så gniten at eg ikke kjøper bikini til 700 kr) Men i år har eg jammen funnet en flott bikini på CUBUS!! Der hadde gode store cuper til en rimelig penge, flott. Løp og kjøp!! Har de det? Fordi jeg var innom og kikket på størrelsene.. og de hadde størrelser som "40" og "44" i bikini-topper.. altså en fast bestemt omkrets og cup-størrelse.. Noe som er helt uaktuelt for min del? Skjønner ikke at du fant "ordentlige" bh-størrelser for det så nemlig ikke jeg :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå