Lillebrud Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Jeg klarer ikke å la være å bite negler og det blir ikke bedre av at denne jenta er nervøs.. så jeg lurte på om noen har erfaringer ang påsetting av negler, og om det er noen i Bergensområdet dere vet er flinke evt rimelige?
Lillebrud Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. mai 2007 Er det ingen som har prøvd å sette på negler? HJelp!
Gjest MinnieMus Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Kanskje du får noen tips her, ikke så lenge siden det ble lagt ut en liknende tråd. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?s=&...t&p=4542979
Lillebrud Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2007 Snakk om å være distrè, jeg har til og med lagt inn innlegg i den tråden.. Men vil så gjerne ha noen tips om noen vet hvem som kan hjelpe meg i bergen?
Gjest Pesto Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Snakk om å være distrè, jeg har til og med lagt inn innlegg i den tråden.. Men vil så gjerne ha noen tips om noen vet hvem som kan hjelpe meg i bergen? Hei, er på leting etter det samme selv, men det er om et år så jeg har ikke stresset så mye med det enda. Hvis du søker på "negler" på gule sider i Bergen så kommer det opp noen muligheter. Har ingen erfaring med noen av dem enda. Gi gjerne et vink hvis du finner noen som er bra. Kanskje de kan fikse negler der du skal ordne håret/sminke deg, så sant du ikke ordner dette selv da..
Lillebrud Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2007 det skal jeg gjøre, kjekt å høre tilbakemeldinger fra andre. Skal fikse hår og sminke hos en frisør, og hun har nok ikke sånt utstyr til neglene.. Men skal sjekke gule sider, eg va bare på google og søkte, men er ikke så dreven på bruk av søkeord og div..
Malama Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Google er genialt, men til dette bruk er nok gule sider bedre. Og KG er jo et GODT utgangspunkt for erfaringer, men kanskje like gjerne spørre i det forumet for velvære, klær og kosmetikk, det er flere enn bruder som vil gjøre noe med neglene...
kathrine79 Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Til dere som skal støpe for første gang: Fikk et tips der jeg skal støpe at det var lurt å gjøre det 3 uker før bryllupet, og etterfylle rett før. Da har man god tid til å venne seg til neglene. Man blir jo litt klønete med lange negler til å begynne med...
Brura2007 Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 Det kan hende de tar neglene dine hos frisøren også, lillebrud. Det gjør de nemlig der jeg skal ordne meg. Lykke til!
Malama Skrevet 23. mai 2007 #10 Skrevet 23. mai 2007 I så fall absolutt på tide at jeg bestemmer meg for hva jeg skal gjøre... Men jeg har aldri gjort dette før, og er noe usikker på hva det innebærer. Det er IKKE aktuelt for meg å fortsette med det etterpå, og leser stadig at "har man først begynt må man nesten bare fortsette"... Vet ikke hva jeg vil gjøre jeg. Skulle gjerne hatt pene negler... Tidvis lange har jeg jo, men ikke alltid LIKE lange, også er et par av dem skjeve. En er skadet etter en gymtime på vgs, blir bare aldri rett igjen, og en vokser rett og slett ikke midt på/rett frem på fingeren. Synes ikke så mye til vanlig, men jeg legger mye mer merke til det om det er lakkert (så jeg lakkerer normalt ikke) Men NOE må jeg vel gjøre med dem til den store dagen....
Lillebrud Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 23. mai 2007 Jeg tror ikke at jeg blir avhengig, er bare viktig for meg at mine nedbitte stubber ikke blir synlige akkurat den dagen, for da vil jeg at de skal være fine.. Men er opptatt av at de skal være mest mulig naturlige, og ikke kjempelange og ha mye dill på. Det blir ikke helt meg. Takk for tips om å legge inn i velvære,klær og kosmetikk Malama!
Lise_86 Skrevet 24. mai 2007 #12 Skrevet 24. mai 2007 jeg har akryl negler, og trives med dette.. jeg har prøvd med gelè, men syntes akryl sitter bedre... gelèen ser litt pener ut da, dvs den skinner litt mer. Hvis du biter negler ville jeg prøvd å spare dem litt sånn at neglen har vokst utenfor finger tuppen, hvis du skjønner hva jeg mener, for ellers får du ikke festet tippen du blir vandt til neglene med en gang, så hvis det kunn er for brylluppet du skal legge negler ville jeg bare ha lagt neglene sånn en uke før... for det er dyrt.. serlig siden det er så mange andre utgifter i bryllups anledningen. avhengig det blir man.... kommer alltid til å være missfornøyd med egene negler etter du har gjordt det første gang... for at de skal bli penest mulig be dem om å lage dem ganske tynne, så ser de penere ut og de føles bedre på.. når du har sett dem på må du være forsiktig de første ukene dvs med kemikalier og varmt vann, da holder de lenger... du får ha lykke til...
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 24. mai 2007 #13 Skrevet 24. mai 2007 Jeg klarer ikke å la være å bite negler og det blir ikke bedre av at denne jenta er nervøs.. så jeg lurte på om noen har erfaringer ang påsetting av negler, og om det er noen i Bergensområdet dere vet er flinke evt rimelige? Frk Reykjavik på Lagunen er veldig flinke. Var der og fikk satt på sånne gelenegler. Ble veldig fornøyd. Husker ikke helt hva jeg betalte (en stund siden) men dyrt var det ihvertfall. Var verdt pris da. Lykke til!!
Malama Skrevet 24. mai 2007 #14 Skrevet 24. mai 2007 jeg har akryl negler, og trives med dette.. jeg har prøvd med gelè, men syntes akryl sitter bedre... gelèen ser litt pener ut da, dvs den skinner litt mer. Hvis du biter negler ville jeg prøvd å spare dem litt sånn at neglen har vokst utenfor finger tuppen, hvis du skjønner hva jeg mener, for ellers får du ikke festet tippen du blir vandt til neglene med en gang, så hvis det kunn er for brylluppet du skal legge negler ville jeg bare ha lagt neglene sånn en uke før... for det er dyrt.. serlig siden det er så mange andre utgifter i bryllups anledningen. avhengig det blir man.... kommer alltid til å være missfornøyd med egene negler etter du har gjordt det første gang... for at de skal bli penest mulig be dem om å lage dem ganske tynne, så ser de penere ut og de føles bedre på.. når du har sett dem på må du være forsiktig de første ukene dvs med kemikalier og varmt vann, da holder de lenger... du får ha lykke til... Men... hvor lenge "varer de" for en som IKKE har tenkt å fortsette å ha slike? Mine negler vokser utenfor fingertuppen tort sett hele tiden, bortsett fra dersom jeg knekker en da, da hender det at den er litt kort, men de vokser jo fort ut igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå