Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å kjøpe noe dyrt og ordentlig, og vil ha hjelp til en god foundation, og maskara :)

Foundation:

Har tørr kombinasjonshud, er 19 år. Vil helst ha litt dekkende, tyntflytende foundation, som gir halvmatt resultat. huden skal se naturlig ut, ikke noe maskeeffekt, eller puddereffekt.

Mascara:

Jeg har normalt lange vipper, med naturlig bøy. Vil helst ha noe forlengende. Trenger ikke gi så mye volum, bare litt.., og ingen klumping, dryssing eller smitte av under øyet. Vil helst ha separerte, lange vipper:) (helst brun)

Hadde vært fint om noen av dere sminkeexperter har lyst til å hjelpe meg:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Mine anbefalinger:

Foundation: Lancome Teint Idole Ultra. Sitter kjempegodt, ikke maskeaktig resultat, og bra for blandingshud

Mascara: Chanel Inimitable. Har gummibørste, og gir perfekte, lange vipper. Drysser null.

Skrevet

Dior Diorshow Backstage mascara, herregud så heeerlig! :hjerte:

Og, ikke for å blande meg inn (ok, allerede gjort det...), men hvordan er Lancome Teint Idole Ultra i fargene, Deception, jeg er lys/litt olivenfarga hud, er IVOIRE 2 for lys? :babysmokk:

Gjest Deception
Skrevet
Og, ikke for å blande meg inn (ok, allerede gjort det...), men hvordan er Lancome Teint Idole Ultra i fargene, Deception, jeg er lys/litt olivenfarga hud, er IVOIRE 2 for lys? :babysmokk:

Jeg vet ikke ang. fargene, men det du siterer, høres ut som den amerikanske skalaen? De er ikke helt sammenliknbare med de europeiske, men se her, så kanskje du blir klokere. Selv har jeg lys/medium gultonet hud, og er stort sett 03 Beige diaphane hos Lancome.

Skrevet (endret)

Du burde prøve L'Extreme fra Lancome, den gir lange vipper og ikke så mye volum, drysser ikke, sitter der den skal. Liker børsten veldig godt, føler at jeg "grer" maskara på vippene på en måte. Rett og slett en favoritt :)

Endret av Drua
Skrevet (endret)

Jeg har kombinasjonshud og bruker Clinique Superbalanced Makeup som faktisk ikke koster så veldig mye(og billigere er det jo på taxfree). Jeg har noen tørre partier og hvis de er veldig tørre/flassete blir den dessverre litt skjoldete akkurat der, men det hjelper med en fuktighetsspray eller vann over.

Jeg har ingen anbefalinger på maskara, MEN hold deg unna YSL Volume et-eller-annet! Den koster mye og lover 100 ganger mer enn den kan holde. Ingen volum, lengde og børsten er vanskelig å gre ordentlig ut med.

Jeg har god erfaring fra Lancome tideligere.

Endret av Alou
Gjest Gjest
Skrevet

Den beste naturlige "hverdagsmascaraen" jeg har prøvd er Shu Uemuras "mascara basic". Men det merket er visst ikke så vanlig på de fleste taxfreer, dessverre. :) (jeg bestilte min fra strawberrynet, men den er utsolgt nå). Så jeg anbefaler også Chanel Inimitable, eller Lancome Definicils eller L'extreme.

Skrevet

Skjønner at Lancome maskara er en favoritt i alle fall :) skal virkelig se normere på de!

Skrevet

Helena Rubinstein har også en veldig god maskara.. Husker ikke hve den heter, men beholderen har gullfarge.

:)

• 7 måneder senere...
Skrevet

Da har jeg bestilt LÈxtremes fra Lancome... sort.. fra SN. Blir spennende å teste den ut.. Ja til lange og tynne vipper! :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...