Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet om en god shampo som gjør håret blankt, lett (dvs. ikke tungt og fett) og velstelt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Nå sier du ikke noe om hårkvaliteten din, men jeg drister meg til å anbefale min favoritt, nemlig Bain de Force fra Kerastase Resistance.

Gjest Gjest
Skrevet

Tynne hårtrå, men mye hår. Stort sett hverken fett eller tørt, blir litt tørt om vinteren noen ganger. Men noen ganger blir det fett av visse typer balsam/hårkur.

Gjest Deception
Skrevet

Det høres nesten ut som mitt hår, så da tror jeg Kerastase Resistance kan være verdt forsøket! Selv etter å ha prøvd et titall shampoer i alle priskategorier, er denne serien den jeg stadig vender tilbake til, og jeg kjøpte den for første gang for sikkert ti år siden. :)

Balsamen i samme serien, Ciment Anti-Usure, er også himmelsk. Veldig lett, men styrker håret og gir glans.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Bumble & Bumbles creme de coco-shampoo! Gjør håret blankt og fint og lukter godt! Kjøpte min på Strawberrynet, tror den selges på HQhair også.

Gjest Deception
Skrevet
Jeg er veldig fornøyd med Bumble & Bumbles creme de coco-shampoo! Gjør håret blankt og fint og lukter godt! Kjøpte min på Strawberrynet, tror den selges på HQhair også.

Er ikke den veldig tung? Jeg lurer på om jeg har lest at den anbefales til grovt, brusete hår?

Gjest Gjest
Skrevet
Er ikke den veldig tung? Jeg lurer på om jeg har lest at den anbefales til grovt, brusete hår?

Tja, synes ikke den er så veldig tung i grunnen, det spørs kanskje litt hvilken balsam man bruker etterpå. :) Har ikke prøvd Kerastase Resistance så jeg vet ikke hvordan den er i forhold til den.

Gjest Deception
Skrevet
Tja, synes ikke den er så veldig tung i grunnen, det spørs kanskje litt hvilken balsam man bruker etterpå. :) Har ikke prøvd Kerastase Resistance så jeg vet ikke hvordan den er i forhold til den.

Ok, takk. :) For min del utgår den uansett pga. kokoslukt.

Skrevet

Syns jeg husker at Deception er dypt uenig her, men jeg holder fortsatt en knapp på Bodyshops olivenshampoo og balsam. Håret mitt har aldri før vært så skinnende blankt!

Skrevet
Det høres nesten ut som mitt hår, så da tror jeg Kerastase Resistance kan være verdt forsøket!

Ja, det er vel navnet på den jeg vil anbefale - den grønne serien fra Kerastase. Gjør håret rent og mykt. Dufter godt, gjør den også.

Gjest Deception
Skrevet
Ja, det er vel navnet på den jeg vil anbefale - den grønne serien fra Kerastase. Gjør håret rent og mykt. Dufter godt, gjør den også.

Jeg skal kjøpe den i morgen, for jeg har funnet ut at jeg ikke orker å gamble mer med udugelige, dyre shampoer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...