Gå til innhold

SA?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har hatt SA før, og i dag tok jeg en CB, positiv:) Ble veldig glad, for vi har slitt for å få dette til etter siste SA.

Men nå har jeg fått en slags "rosa" utflod, bare litt,,

Det går mot SA igjen for meg regner jeg med

:cry:

Kanskje jeg aldri kan bli mamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Hva er SA?

Spontanabort.

Kjære Gjest.

Det kan ofte være hormonbetingen blødning tidligere i svangerskapet, så det er ikke sikkert at det er en abort på gang.

Jeg hadde også litt blødninger tidlig, og nå er jeg ca 17 uker.

Men uansett så er det naturens måte å rydde opp på, hvis du skulle spontanabortere. Du må huske at det er bedre å få et friskt barn enn et barn som kanskje ikke er noe liv.

Men uansett så tror jeg at det går bra med deg jeg. Du blir nok mamma skal du se.

Jeg hadde en SA i uke 13 mellom eldste og yngste barn, og jeg vet at det er en grunn til at det skjedde.

Lykke til med baby!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei spontan abort er ikke noe göy... Jeg har hatt en venninde som har opplevd det ( flere ganger), men du må ikke fortvile!!!

veninden min har nå en sönn.. du kan få det til du også :lol: !!!!

Du kan nok få barn selv om det skulle gå galt et par ganger til...

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at du er ganske tidlig i svangerskapet enda så da er det vanskelig å se noe på en ultralyd.Men du kan kontakte lege slik at de tar blodprøver. De finner ut om du har hatt en SA på dem.

Skal selv til legen igjen på mandag for å se om jeg har SA. Har hatt små blødninger siden onsdag så jeg er veldig nervøs. Har også hatt SA før.

Vil ønske det lykke til og håper alt går bra :) . Man blir ekstra redd når man har opplevd SA en gang før.

Her kan du lese om blødninger i svangerskapet:http://www.barnimagen.com/show.asp?xSideId=3678

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...