mamma til to Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 hei!!! jeg er en nattevakt som har problemer med søvnen om dagen/natten pga lyset!!! (jeg klager ikke på lange lyse deilige dager og netter altså!!!) men jeg trenger en løsning på mitt problem. hvor kan jeg kjøpe slike "øyemasker" som en får utdelt bla på fly?? noen som forstår hva jeg mener? de har strikk rundt hode for å holde de på plass. aner ikke hva de heter egentlig,men håper noen her kan hjelpe meg med navn på disse eller evt. hvor jeg kan få kjøpt en slik. før om åra så har jeg hatt fra tidligere flyturer, men nå er alle de kastet/borte/ødelagt. noen som kan hjelpe??
Gjest Deception Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Prøv i en reiserekvisita-/veskebutikk. De har gjerne et stativ med ting som er kjekke å ha under reiser, og der burde du også finne sovemaske.
Gjest hippsi Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 De selger det blant annet i undertøysavdelingen eller sminkeavdelingen på H&M. Jeg vet ikke hvor mye lys de stenger ute, men jeg regner med de hjelper iallfall Et annet sted du kan se er Mique.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Apotek, og i enkelte sexbutikker. Annen løsning er blendingsgardinger, da slipper du lyspåvirkning på hudden om det er et problem.
Grønt blad Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har sett slike masker på Tanum og Norli (de to store på/ved Paléet) i Oslo, i nærheten av reiselitteraturen...
Gjest Svimle Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 nomaden.no selger slike. Butikker som selger kofferter og "reiseting", feks Morris, har også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå