Gå til innhold

Triks for å få den utvalgte på kroken..?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Er det noen lure sjeler her som har gode erfaringer med slike triks?

Jeg er for tiden i villrede i forhold til en sjarmerende mann jeg har vært litt på noen dater med(overnattingsdater). Han har gitt uttrykk for å vere veldig begeistret men samtidig har han sagt at han ikke er på jakt etter forhold pga nysingel. Greit nok; hadde det på samme måte da jeg var nysingel for noen år siden. Kort sagt så hadde jeg han på kroken og han tok mest inititiativ.

Så dabbet det av og jeg var helt på det rene med det i og med at jeg var usikker på hva jeg ville. Men så møttes vi tilfeldig på bar(stamsted) og jeg merket at jeg fortsatt var tiltrukket. Samtidig spilte jeg nonchalant og ville ikke han skulle skjønne det. Etter dette har vi kun møttes tilfeldig på dette stedet uten at det har skjedd noe mer. Jeg har flørtet litt for å vise grønt lys og han har også flørtet litt tilbake. Sist gang vi møttes var jeg kun overlegen og unngikk ham så godt jeg kunne. Merket at han så endel til min kant. Merker at jeg på en eller annen idiotisk måte famler etter å få ham interessert igjen med å vere litt utilgjengelig og flørte med andre. Tror jeg skal slå av en lengre vennskapelig prat neste gang, vil jo ikke bli oppfattet som arrogant heller. Er dette tåpelig oppførsel eller helt vanlig for en som er litt betatt og frustrert...? Og det store spørsmålet er selvfølgelig om noen har opplevd en positiv vri på lignende situasjon og kan noen effektive triks der?? Og eller om noen har gode historier på lager om kronglete starter på forhold??

Har akkurat nå et stort behov for litt oppmuntring:-) Men samtidig hvet jeg jo at om denne situasjonen fortsetter uten at noe skjer så vil jeg selvfølgelig gå videre. Er jo stolt må skjønne..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Tipper nok at han ikke er spesielt interessert. En interessert mann oppfører seg ikke slik. Han er nysingle og da bruker han damer til en ting og bare en ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Tipper nok at han ikke er spesielt interessert. En interessert mann oppfører seg ikke slik. Han er nysingle og da bruker han damer til en ting og bare en ting.

Kan godt vere du har rett.. Men var likevel her på jakt etter noen litt mer positive vendinger. Har opplevd selv at interessen for en person svinger. Altså tips i retning av hvordan i alle dager få denne mannen på bedre tanker igjen( altså meg..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall ikke lurt å forvirre han slik du gjør. Du oppfører deg jo forskjellig hver gang du møter han? Hvordan skal han da vite hva du vil?

Jeg har selv aldri forstått meg så veldig på det med sjekking, og er nok litt gammeldags. LIker best at folk er mere rett frem slik min mann var. Alt ble så mye enklere sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Det er i alle fall ikke lurt å forvirre han slik du gjør. Du oppfører deg jo forskjellig hver gang du møter han? Hvordan skal han da vite hva du vil?

Jeg har selv aldri forstått meg så veldig på det med sjekking, og er nok litt gammeldags. LIker best at folk er mere rett frem slik min mann var. Alt ble så mye enklere sånn....

Du hadde ikke klart deg spesielt bra på flørte-og sjekkefronten i Frankrike...og metoden din mann brukte er typisk for bondske Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det skal komme naturlig, jeg har ikke tro på "å få noen på kroken" på den måten. De gangene jeg har slappet av og ikke har tenkt tanken har det dukket opp en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å invitere han hjem på litt middag og god vin? Trenger jo ikke gjøre det vanskligere enn det :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Du hadde ikke klart deg spesielt bra på flørte-og sjekkefronten i Frankrike...og metoden din mann brukte er typisk for bondske Norge.

Jepp! Vi er bønda i fra nord, og vi ler av wannabes. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det slett ikke alle, deriblant undertegnede, som har noe ønske om å lykkes på flørte- og sjekkefronten i Frankrike. Og hvorfor skulle den måten de gjør det på være så mye bedre enn vår, i hvert fall for oss, naturlige omgangsform? Vi er forskjellige uten at det ene nødvendigvis er så mye bedre enn det andre.

Ellers vil jeg vel si at når det treffer riktig mann, så går det nærmest av seg selv hvis du oppfører deg naturlig og er deg selv. Det er jo deg han i så fall skal være sammen med og ikke en eller annen tilgjort utgave som viser frem egenskaper du egentlig ikke har. Mange menn er en smule beskjedne og de beste eksemplarene er gjerne de som er litt tilbakeholdne, så når du treffer riktig mann kan det hende du må ta initiativet til en kaffe, en middag etc., men derfra bør det altså "gå på skinner". Er det mye tvil og "frem og tilbake" i startfasen, er min erfaring at da er ikke dette forholdet liv laga og det er like greit å droppe det først som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Devin_*

Om du flørter med forskjellige menn, kan det hende at han tar deg for å være useriøs og lite bevisst. Slike jenter som driver spill, går fort i veninne-kategorien eller en 1001-natts opplevelse.

Skal du få han interessert må DU sjarmere han med å være deg selv. Vær avslappet og vis genuin interesse for han. Altfor mange damer som tror at verden er sentrert rundt dem.

Hvis du mener du har en kvalitetsmann i kikkerten, må du nok regne med å måtte risikere litt. Antakelig har andre damer lagt merke til han og.

kun mine 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt på med det samme tullet som deg. Man vil jo ikke virke desperat eller bli tatt for gitt, derfor spiller man gjerne overlegen og satser på at han blir syk av lengsel og tar initiativet.

Det er faktisk logisk nok lettere å få ham på kroken ved å virke interessert i ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Slå av en lengre vennskapelig prat." ? Jeg trodde du var tiltrukket av denne fyren, FLØRT!

De spørsmålene du egentlig burde stille deg er uansett: Er jeg tiltrukket av han på en "han viser ikke særlig interesse og har sagt at han ikke er interessert i et forhold" måte? Og at du av den grunn har veldig lyst til å bevise at du kan få han uansett? Vil du miste interessen hvis han viser interesse, eller er du virkelig interessert? Er du interessert i en mann som ikke tar initiativet?

Ha en herlig filosoferende pinsehelg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Mange menn er en smule beskjedne.

De bør skjerpe seg. De forventes å være erobrere og storsjarmører. Sjenerte oingle har vi vel strengt tatt ikkke bruk for, de hører til på bingokveld med granny på den lokale brannstasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
De bør skjerpe seg. De forventes å være erobrere og storsjarmører. Sjenerte oingle har vi vel strengt tatt ikkke bruk for, de hører til på bingokveld med granny på den lokale brannstasjonen.

lol

.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Dolce

Jeg er for tiden i villrede i forhold til en sjarmerende mann jeg har vært litt på noen dater med(overnattingsdater). Han har gitt uttrykk for å vere veldig begeistret men samtidig har han sagt at han ikke er på jakt etter forhold pga nysingel. Greit nok; hadde det på samme måte da jeg var nysingel for noen år siden. Kort sagt så hadde jeg han på kroken og han tok mest inititiativ.

Så dabbet det av og jeg var helt på det rene med det i og med at jeg var usikker på hva jeg ville. Men så møttes vi tilfeldig på bar(stamsted) og jeg merket at jeg fortsatt var tiltrukket. Samtidig spilte jeg nonchalant og ville ikke han skulle skjønne det. Etter dette har vi kun møttes tilfeldig på dette stedet uten at det har skjedd noe mer. Jeg har flørtet litt for å vise grønt lys og han har også flørtet litt tilbake. Sist gang vi møttes var jeg kun overlegen og unngikk ham så godt jeg kunne. Merket at han så endel til min kant. Merker at jeg på en eller annen idiotisk måte famler etter å få ham interessert igjen med å vere litt utilgjengelig og flørte med andre. Tror jeg skal slå av en lengre vennskapelig prat neste gang, vil jo ikke bli oppfattet som arrogant heller. Er dette tåpelig oppførsel eller helt vanlig for en som er litt betatt og frustrert...? Og det store spørsmålet er selvfølgelig om noen har opplevd en positiv vri på lignende situasjon og kan noen effektive triks der?? Og eller om noen har gode historier på lager om kronglete starter på forhold??

Har akkurat nå et stort behov for litt oppmuntring:-) Men samtidig hvet jeg jo at om denne situasjonen fortsetter uten at noe skjer så vil jeg selvfølgelig gå videre. Er jo stolt må skjønne..!

Endret av Dolce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff.

Driver på akkurat på samme måte som deg, og kommer ingen vei. Tipper det beste er å vise interesse. Det er så enkelt som, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva er vitsen med å manipulere folk til å like seg? Er man ikke seg selv vil man jo ikke ha noen ekte kjemi og forholdet tar etter hvert slutt. Hva oppnår man med det? Å kaste bort både offerets og sin egen tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å manipulere folk til å like seg? Er man ikke seg selv vil man jo ikke ha noen ekte kjemi og forholdet tar etter hvert slutt. Hva oppnår man med det? Å kaste bort både offerets og sin egen tid...

Oppfører du deg likt rundt fremmede som du gjør ovenfor dine nærmeste venner? Likt rundt foreldre eller besteforeldre som rundt din kjæreste? Hvis ikke - hvilken er "deg selv"?

Jeg tror det er viktig å prøve nye atferder og tankesett for å utvikle seg selv. Jeg tror ikke på setningen "jeg er bare sånn". Du velger hvordan du skal være. Choose wisely.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kanskje er det så enkelt som at han faktisk har vært åpenhjertig, ærlig og rett frem med deg. Kanskje er det så enkelt som at han er litt betatt av deg, men ikke helt klar for å bindes seg enda og heller vil se an ting ? Man skal ikke se bort i fra at en mann mener akkurat det han sier ;=)

Spill gamet, og jeg tror du taper. Han var sannsynligvis rett og slett dønn ærlig. Han ser deg som en flott kvinne og vil ikke føre deg bak lyset, men derimot spille med åpne kort. Han er ikke klar for den type forpliketelse enda, men derimot gir deg en mulighet til å vurdere din situasjon fritt...

Mvh

En singel mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...