Gjest Uinnlogget nå Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Jeg hadde sex i går og tok angrepille noen timer etter (jada, jeg vet..) Jeg hadde planlagt å begynne med p-piller når mensen kommer, som skulle være i begynnelsen av juni. Men så har jeg hørt at angrepille fører til blødningsforstyrrelser og "fake-mens" og det som verre er. Bør jeg vente en måned med å begynne med p-pillene, til jeg er helt sikker på at det faktisk er mens som kommer? Og er det en fare for at mensen kommer nå til helgen? Jeg skal sove borte og vil helst ikke ha mens da Jeg er (egentlig) ikke seksuelt aktiv, men vil gjerne kontrollere når mensen kommer nå om sommern..
Grønt blad Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 (endret) slettet siden det ikke var så relevant for TS.... Endret 24. mai 2007 av Grønt blad
Gjest TS Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Takk Men det var egentlig ikke det jeg lurte på...
Gjest DyneTryne Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Dette skjedde iallfall med meg. Tok angrepille (jada, jeg vet også ) og ventet på mensen. Den kom 2 dager etter ventet tid, 1 uke etter tatt angrepille, eller 5 dager etc. Husker ikke. Begynte på p-pilla og mensen var borte etter en dag. Derimot varte den en måned og en dag neste gang jeg fikk mensen pga dette. IKKE utsett mensen første ganga du begynner på pilla. Mvh mor hubro osv
Gjest TS Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Vi er visst noen uansvarlige skjøger som tar angrepiller, DyneTryne.. Uff, det er jo sånt jeg er redd for skal skje.. Kan jo ikke ha mensen i en måned om sommern. Blæh
Gjest DyneTryne Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 Hehe ja, ikke vel! Nrukte samme merke kondom som hadde ført til sprekking to ganger før, fysj og fy! Men altså, prøv å bare ha en uke med mensen etter de 21 første. Jeg bare heiv meg over på neste brett, siden jeg hadde brukt trionetta før og tenkte "Yess, nå skal jeg aldri mer ha mensen på en god stund". Resultatet ble jo ikke sånn
Gjest TS Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 For noen skrøpelige kondomer! Jeg har ikke en sånn unnskyldning engang, jeg var bare dum dobbelt opp (masse omstendigheter og tull og tøys) Takk for råd iallefall Jeg har også brukt p-piller før og hadde sikkert gladelig hoppet over første mens også, men det skal jeg ikke nå. Herk... Noen som vet om det pleier å fungere like bra som før man sluttet hvis man begynner på samme type p-piller igjen etter et opphold på noen måneder, med tanke på bivirkninger og sånt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå