lost Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Jeg elsker elsker elsker falske øyenvipper ..og bruker det ofte, men synes det blir litt dyrt i lengden. Jeg er nemlig blitt hekta på de dyre som koster over 100 lappen ca. for et par. De fra hm til 30 kroner per. par har jeg for lengst glemt.. Så, jeg lurte på hva dere andre gjør..bruker dere de hver dag og tvinger de gjennom i budskjettet eller bruker dere de bare til spesielle anledninger? Jeg vil bruke de hver dag, men når 4 par koster 500 ca., så synes jeg FAKTISK at det er litt dyrt. De skulle vært gratis. SUKK... *hekta på*
Mediocre Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har alltid hatt lyst til å prøve falske vipper, synes det ser så fint ut. Er det enkle vipper du bruker(punktvipper eller hva det heter), eller slike hele? Er det vanskelig å få på og få et godt resultat? Kanskje jeg skulle testet noen billige fra H&M og sett om jeg fikk det til
Annie Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Når bruker du de falske øyenvippene dine lost? Ble stoppa av ei som solgte et eller annet på et kjøpesenter, og hun hadde falske vipper. For å si det sånn, det ser IKKE bra ut på en sånn jobb!!
lost Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2007 Når bruker du de falske øyenvippene dine lost? Ble stoppa av ei som solgte et eller annet på et kjøpesenter, og hun hadde falske vipper. For å si det sånn, det ser IKKE bra ut på en sånn jobb!! Jeg jobber som modell.
taliee Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Jeg synes det ser fint ut (med måte da), men hvordan får du/dere det til? Jeg prøvde en gang, å synes det var veeldig vanskelig, og etter kort tid så datt vippene på ene sida av
Mischa Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Jeg elsker også falske øyevipper og er hekta. Men bruker de kun til fest .. De fra H&M ser utrolig kunstige ut, så de styrer jeg unna. Da foretrekker jeg Depend (på Vita), de koster 46 kr, men de er mye finere. Jeg klipper de i to, og bruker den ene halvdelen som jeg fester på ytre halvdel av øyelokket. Da ser det mer naturlig ut Jeg har aldri prøvd noen til over 100-lappen da, det tror jeg ikke jeg har samvittighet til .. hvor kjøper du dine TS?
Gjest Gjest_Madeline_* Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Jeg jobber som modell. Jeg jobber også som modell, men får aldri lov til å velge om jeg skal bruke vipper eller ikke. Så skjønte ikke sammenhengen du svarte i, mente du at du bruker dem på jobb eller at du jobber som modell(var det noen som spurte?). Er som regel makeupartisten som velger ettersom hva hun har fått i oppgave, noen ganger skal fokuset være makeup, andre ganger andre ting..osv. Jeg har ekstremt lange vipper fra før av, så bruker aldri falske, har prøvd det på visninger og da har vi kommet frem til mine egne er lenger. Har du vurdert extensions? Veninnen min har(og setter på også..hun er hudpleier), koster ca 1500 første gangen så 600-800 kr for etterfyll. Varer ca en månedstid..
lost Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. mai 2007 Jeg jobber også som modell, men får aldri lov til å velge om jeg skal bruke vipper eller ikke. Så skjønte ikke sammenhengen du svarte i, mente du at du bruker dem på jobb eller at du jobber som modell(var det noen som spurte?). Er som regel makeupartisten som velger ettersom hva hun har fått i oppgave, noen ganger skal fokuset være makeup, andre ganger andre ting..osv. Jeg har ekstremt lange vipper fra før av, så bruker aldri falske, har prøvd det på visninger og da har vi kommet frem til mine egne er lenger. Har du vurdert extensions? Veninnen min har(og setter på også..hun er hudpleier), koster ca 1500 første gangen så 600-800 kr for etterfyll. Varer ca en månedstid.. Jeg bruker sjelden vipper på jobb jeg også Mest på hobby basis. Har hatt exstension på de, likte det ikke..de var for stive..falt av o.l..
Gjest Madeleine Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 Jeg bruker sjelden vipper på jobb jeg også Mest på hobby basis. Har hatt exstension på de, likte det ikke..de var for stive..falt av o.l.. nemlig, det er det veninnen min forklarte til en annen veninne av meg(som er interessert men har dårlig erfaring) det finnes forskjellige varianter. Veninnen min jobber på en veldig kjent salong hvor de største navnene gjerne tripper innom, så de er ganske safe:).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå