Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal en tur til oslo om et par uker, og lurer veldig på om noen kan gi noen bra tips på butikker med mammaklær i oslo området?

Koz.. :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg Tror ikke det er så mange mamma butikker i Oslo... hvertfall ikke som jeg har sett...

Men du kan jo pröve deg på de forskjellige HM butikkene og på kaphal.. har hört at det skal finnes noe der...

Lykke til :lol:

Skrevet

Hei!

Tror det er en butikk på strømmen storsenter som heter ni måneder.

:vinke:

Skrevet

De har en på majorstua og. Borte ved mcDonalds der.

Skrevet

Den på Majorstua ligger i Kirkeveien, bare ett par hundre meter ovenfor der den krysser Bogstadveien.

Gjest Snuppa - ikke innlogget
Skrevet

Ni Måner har de både på Strømmen og på Sandvika Storsenter. Mamma-avd. til H&M ved Stortorget (ligger ved barneavd), har godt utvalg i forhold til en del andre steder. KappAhl har noe sånt som tre bukser å tilby..............

Skrevet

Ved Solli plass er det også en mammabutikk. Tror den heter Petit Bleu. Har ikke vært inne, men det ser nokså ekslusivt ut der.

Skrevet

Tusen takk for alle tips!!!! Gleder meg til shopping, for her hvor jeg bor er det serdeles lite mammaklær å få tak i!! Håper jeg finner noe fint! :D

Koz.. :vinke:

:hjerter: Lucky og lillevenn foreløpig termin 09.09.03 :hjerter:

Gjest Marlena, ikke innlogget
Skrevet

Butikken i Kirkeveien heter Svangerskapet og har veldig mange fine ordentlige klær. Ni måner finnes ikke lengre på verken Strømmen eller Ski, men kun på Sandvika storsenter. Det var så liten etterspørsel på Strømmen og Ski så de la ned butikkene.

HM og Kappahl harf myyye dårlig men man kan være heldig hvis man graver i tøyet og finne ett og annet plagg....

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...