Gå til innhold

Hva kan vi ønske oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Vet det er tusen tråder her inne om hva man kan putte på ønskelistene. Vi har laga en laaaang liste, men når jeg ser på den nå er det stort sett priser som ikke passer for alle...

Dersom noen har tips om fine ting vi kan ønske oss fra 50-200.- hadde det vært topp:-)

Endret av Lilli1979
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har glass og bestikk som i snitt ligger på 200 pr del. Vi har også en del produkter fra Rosendahl, og de er ikke så dyre.

http://shop.kitchn.no/ebiz/search_p.html?s...chfor=rosendahl

På Kitchn har de også mye kult kjøkkenredskap, boller etc. Har sansen for produktene fra Eva Solo.

Mange av disse produktene har de på Glasmagasinet også.

Skrevet

På Black Design finnes det drøssevis av ting og tang til under 200 kr! Der kan du også legge inn ønskeliste i butikken :-)

Det går jo an å ønske seg gavekort på en bestemt butikk også, så kan folk selv bestemme beløpet, og dere får kjøpe det dere ønsker dere.

Gjest MinnieMus
Skrevet

Hvis dere liker Rosendahl-serien får man mange ting der under 200,-

Se www.kitch.no

Skrevet

Tusen takk for svar!

Vi har masse deler til under 200.-, men ser ikke helt for meg at folk gidder å kjøpe én teskje eller én brødform :-)

Er ikke super begeistra for Rosendahl, men har alle oppbevaringskrukkene på lista og de er jo ikke så dyre. Tror jeg må plusse på noen lys og servietter eller noe...

Flere gode forslag mottas med takk!!

Skrevet

Vi har ønsket oss (av de rimelige tingene):

fotoalbum,

såpeholder til bad og kjøkken i stål

håndstøvsuger

liten radio (til undulaten vår)

dunputer

vinopptrekker og opptrekker (i samme stil)

ogg faktisk dørslag.

Jeg synes det er viktig å tenke på alle gjestene. Noen har mange penger og andre har nesten ingenting.

Håper jeg hjalp deg litt :)

Gjest Gjest
Skrevet

Dette kan også være ett tips for den som har alt:

www.gaversomforandrerverden.no

Skrevet

Vi tusla rundt på tilbords (det er der vi la liste) og tita, og fant litt av hvert til en billigere penge også, kakefat, noen fat i en serie vi hadde fått noen krus i, lysestake. Også gikk vi på jernia, la liste der og vi, for der fant jeg masse fine, rimlige ting som jeg lsnket meg, alt fra muffinsform (sånn stekebrett til å putte muffinsformer i så de ikke velter seg utover altså) til silikonslippekott og ildfaste skåler MED lokk. Var ikke så vanskelig, når vi bare titta...

Skrevet

Rosendahl har mange produkter til rundt 200 kr.

Deler til enkelte servise koster 200 kr og mindre.

Ildfaste former

Ritzenhoff glass http://www.howard.no/

Filmer

Musikk

Eva solo produkter

Reisevannkoker

Skrevet
Tusen takk for svar!

Vi har masse deler til under 200.-, men ser ikke helt for meg at folk gidder å kjøpe én teskje eller én brødform :-)

Mulig det. Men jeg tror heller ingen som faktisk kommer i bryllupet kjøper noe under 200 kroner. De som bare vil gi en oppmerksomhet kommer til å kjøpe blomster, vin eller noe annet de finner på.

Er ikke super begeistra for Rosendahl, men har alle oppbevaringskrukkene på lista og de er jo ikke så dyre. Tror jeg må plusse på noen lys og servietter eller noe...

Flere gode forslag mottas med takk!!

Skrevet

Kakefat

Pizzaskjærer

Krydderkverner

Sengetøy

Håndklær

Lysestaker

Serviett-ringer

Skjærebrett

Kjøkkenvekt

Tupperware-ting

Bøker

Maglite

Gjest Gjest
Skrevet

Blomsterpotter

Puslespill (mye god tid sammen om dere liker slikt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...