Gå til innhold

Har dere vært i Bulgaria - Varnakysten - SE HER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hvordan er det å være der på slutten av mai og begynnelsen av juni?

Billig mat?

Masete?

Hva slags utflukter bør man få med seg?

Er det masse muslimer?

Hva bør vi unngå f.eks opplevelser, farlige ting og mat?

Bare tilføye om det er noe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var i Bulgaria (Sunny Beach, er det på varnakysten?) for to år siden, reiste rundt den 20 juni. Da var det veldig varierende vær, tror det regnet i tilsammen fem dager på 14 dager. Ellers var det OK vær, litt skyet stort sett alltid.

Synes alt var rimelig der nede, maten også. Gikk mye i pizza og kylling.

Før vi reiste ned dit hadde vi hørt skrekkhistorier om mafia og lignende, men det så vi lite til kan du si ;)

Skrevet

Jeg var på Golden Sands for noen år siden. Da og var været veldig varierende. Vi var der på slutten av juli. Vi hadde nesten eb uke med regn på 14 dager. Det var billig mat og drikke der. Mye å se på og masse liv på kveldene.

Men må si jeg kjenner flere som har vært i det området som har hatt en del dålig vær...bare så du er oppmerksom på det.-)

Skrevet

Trivdes i Bulgaria, men skulle jeg reise igjen hadde jeg ventet il juli for da er nok været mest stabilt. Vi var der i begynnelsen av juni en gang og da dvar det ganske kaldt om kvelden, og regnet en del. Det er jo ikke så langt sør så temperaturene er annerledes enn dem man finner i Spania, hellas etc.

Ellers er det billig og greit, god mat noe dårlig engelsk blandt lokalbefolkningen. Hotellene er relativt dårlige og gamle så jeg vil råde deg til å sjekke dette grundig når dere reiser.

Ellers var det en fel å se syntes jeg å huske, men det er et par år siden jeg var der da.

Skrevet

Vi var der i begynnelsen av juli for 2 år siden og hadde stort sett drittvær. I løpet av en uke så tilbragte vi vel kun to dager på stranda.

Ellers så får man det man betaler for der nede. Drar man ned dit for å feste å leve billigst mulig så kan man få til det for en rimelig penge, men da er altså standaren deretter. Legger man i litt mer penger så kan man få både et fint hotell og god mat og drikke. Vi valgte dessverre det første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...