Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboren min spiser snørr! han sitter ved siden av meg i sofaen og graver seg i nesa... og så...du vet... jeg sa ifra fra begynnelsen av at han MÅTTE slutte NÅ!!!! til og med på besøk hos familien min, oppdaget jeg at han holdt på med dette! jeg blir så skamfull på hans vegne(og håper at ingen andre så det...)

...poenget er at jeg sa til han at jeg mister appetitten på en voksen mann som spiser snørr! (Jeg trodde han hadde sluttet, helt til jeg så at han gjorde det mens han trodde at jeg ikke så han...)jeg sa det jeg følte- at jeg mister sexlysta på han når han holder på slik!- og hvis han ville ha et godt sexliv- så måtte han slutte med denne ekle uvanen...

...men han synes tydeligvis ikke det er så farlig om jeg tenner på han i det hele tatt...

han er en hederlig(snill, raus, god, fin etc...) og fin mann(ok kledd, renslig og sånn) men i tillegg til dette bryr han seg ikke om håret sitt, om klærne sine eller sånt... og det blir jeg stressa av! jeg blir stressa av at han ikke fatter at jeg sliter med å tenne på han seksuelt, jeg fatter ikke at en mann ikke kan bry seg om en kjæreste ikke synes han er sexy liksom...

dette er et problem for meg!!men hvordan skal jeg få sagt det?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid vært i mot at folk driver med sexnekt, men det hadde jammen vært på sin plass her! Det er jo faktisk noe som vil skje automatisk med tiden... Huff..

Sett deg ned og fortell ham om det, det går jo ikke an!

Gjest Gjest
Skrevet

Huff, dette hørtes mild sagt helt uakseptabelt og forferdelig ut! *Grøss*

Det gir seg selv at den seksuelle tenningen forsvinner momentant når en er vitne til noe sånt. Du burde si i klartekst til ham "Du er en voksen mann, og lar meg være vitne til et sånt griseri. Vet du hva, jeg har mistet lysten på deg. Det burde være unødvendig at jeg må si dette til det, dette er langt over minstegrensen for akseptabel oppførsel!".

Hvis min mann hadde gjort noe sånt ville han ha måttet jobbe ganske lenge for å opparbeide lyst hos meg igjen, det er hvertfall helt klart.

Menn i dag må trene, dusje ofte, bytte til rene klær ofte og rent undertøy naturligvis hver eneste dag. De må bytte ofte på sengen, ikke røyke, pusse tennene minst to ganger per dag, og eller svære renslige og ha god hygiene. Hvis ikke taper de på markedet og får hvertfall ikke sex!

Skrevet
Jeg har alltid vært i mot at folk driver med sexnekt, men det hadde jammen vært på sin plass her! Det er jo faktisk noe som vil skje automatisk med tiden... Huff..

Sett deg ned og fortell ham om det, det går jo ikke an!

Ja, men det er det...Synes det er så utrolig flaut selv...Og jeg synes det begynner å bli uinteressant når man skal starte med "oppdragelse" av en voksen mann...Men det er vel ikke anna råd

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, men det er det...Synes det er så utrolig flaut selv...Og jeg synes det begynner å bli uinteressant når man skal starte med "oppdragelse" av en voksen mann...Men det er vel ikke anna råd

At du kan holde ut noe sånt videre...spise snørra er sexdrper for resten av livet med den personen! Hvorfor ikek forlate mannen og finne en renslig partner? Hvem gidder å oppdra en voksen mann!??

Gjest Uvanemann
Skrevet

Hva med å spise neglene sine, da. Er det omtrent like ille ?

Gjest gotmyselfanuzi
Skrevet

Hvis du finner ut at han du begjører mest spiser snørra si, hadde du ikke mistet lysten på ham.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Vel, om ikke annet så er det jo delvis sunt da. Snørr inneholder jo bakterier - så immunforsvaret hans vil jo skyte til himmels :)

Skrevet
Hvis du finner ut at han du begjører mest spiser snørra si, hadde du ikke mistet lysten på ham.

SÅ hvis kjæresten din hadde hatt noen ekle uvaner: spist snørra si, spist ørevoks e.l hadde du klart å være like kåt?

Gjest Gjest
Skrevet
At du kan holde ut noe sånt videre...spise snørra er sexdrper for resten av livet med den personen! Hvorfor ikek forlate mannen og finne en renslig partner? Hvem gidder å oppdra en voksen mann!??

men når det meste andre er bra, ville DU selv slått opp for en slik "detalj"? Jeg bare spør...

Gjest Gjest
Skrevet

ærk! Voksen mann spise buser? Kan det bli mer avtennende egentlig? Du får binde hendene hans på ryggen over en lengre periode og se om han slutter da.

Skrevet

Jeg hadde egentlig tenkt å si noe fornuftig, men tror jeg heller går og kaster frokosten min i søpla...

...sånn.

Altså, noen gang opplever man noe med andre mennesker som kan virke "greit" om man redegjør for det rent fornuftig, men så skriker magefølelsen "nei! nei! neeeeeeeiii!!!" og dette er vel noe sånt?

Uansett hvor mye små unger spiser snørr og vi jenter spiser andre deler som kommer ut av mannen, så kan jeg bare ikke se sammenhengen ved å spise sin egen snørr... vi gjør mye ekkelt altså, men snørrspising... jeg bifaller det ikke!

Altså, de fleste piller nese (er jo sunt, får ut mer enn ved å bare pusse nesa) men jeg antar det som kommer ut går i papir eller søpla eller do... jeg har også bitt negler for leeeenge siden, men jeg spiste dem ikke for det... de gikk i søpla. Dessuten er det forskjell på å spise av små biter og å svelge en hel negl... eh...

Asså, jeg er sikker på at man får i seg mer ekkelt av å suge en mann som ikke har vaska seg på et par døgn enn ved å spise litt av sin egen snørr... men å ha det for vane liksom?? Det er der jeg rynker på nesen... de fleste slutta med dette før eller hvertfall under tenårene... hva er det han har gått glipp av her? Er det fordi det er en sånn ting som man "skal" gjøre, for gjør man det ennå så anses det som lite voksent? Som å skvette i buksa og la mamma vaske undertøyet ditt... jeg regner med det er noe sånt mer enn den konkrete delen av det.

Nei, jeg støtter TS her ass... snørrspising er ekstremt usexy og føles toåring ut. Kvinner vil ikke ha en guttunge, de vil ha en mann, og menn spiser ikke snørr.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Slår uansett ikke han jeg så på busstoppet i går. Han satt og dro av flak med løs hud på hånda og tyllet i seg.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det vil jeg si.

Alle uvaner nevnt i denne tråden er for meg skilsmissegrunn. Det går ikke an! Virkelig...Hvis menn ikke har bedre oppdragelse eller forståelse av hvordan man oppfører seg sammen med andre så kan det være det samme.

Æsj...disgusting tråd.

Gjest Gjest
Skrevet

Skriveproblemer?

Gjest Gjest
Skrevet
Vel, om ikke annet så er det jo delvis sunt da. Snørr inneholder jo bakterier - så immunforsvaret hans vil jo skyte til himmels :)

Positivitet har sine grenser...dette er en av dem.

Snørrspising er skilsmissegrunn!!!!!!!!!! Jeg er sjokkert over at noen faktisk gjør slikt!

Gjest Gjest
Skrevet
ærk! Voksen mann spise buser? Kan det bli mer avtennende egentlig? Du får binde hendene hans på ryggen over en lengre periode og se om han slutter da.

Dette sier såpass mye om mangel på karakter og dannelse hos en mann at jeg ville si: dump ham.

Gjest Gjest
Skrevet
Anørrspising er ekstremt usexy og føles toåring ut. Kvinner vil ikke ha en guttunge, de vil ha en mann, og menn spiser ikke snørr.

Halleluja!!! Amen!

Kvinner vil ikke ha en uoppdragen tenåring som partner...Bytt ut mannen. Det finnes ikke noe mer usexy ennå skulle måtte fortelle mannen sin hvordan man oppfører seg og hvordan man ikke oppfører seg.

Uæææk...

Skrevet

Hvis du faktisk spiser de, ja... Men hvem gjør det?? De er jo skarpe!

Jeg ville gitt snørrspiseren et ultimatum ja... Syns det tyder på mangel på respekt å sitte å gjøre sånt foran deg!

Skrevet
Slår uansett ikke han jeg så på busstoppet i går. Han satt og dro av flak med løs hud på hånda og tyllet i seg.

Herregud...eg må bare le..og vemmes.. Det finnes så sinnsykt mye ekle uvaner hos folk. Får ikke håpe eg har noen..spiser ihvertfall ikke på mine egne kroppslige avfallsprodukter.

Har en kollega med laaange lakkerte negler, som det jo samler seg endel dritt under...hun sitter da og gnager på undersiden av neglen og suuuger i seg.. fysj og fysj og æsj!!!

Men kjære trådstarter..tror eg hadde innført kysse, kose og sexnekt en stund ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...