Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt og greit, får ikke til og logge meg inn på netthandelen til hm! Går inn på hm.com. Har aldri bestilt over nett før, så hva er det jeg gjør feil???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Sidene er iallefall oppe og går og det går greit å logge på min side og, så jeg tror ikke det er det som er feil.

Får du noen form for feilmelding? Har du sjekket at du sitter på en maskin som tillater cookies/informasjonskapsler?

Skrevet

bruker du opera? det gjør jeg, og hm står bare og dirrer. Må bytte til explorer hver gang jeg skal inn å kikke. veldig frustrerende:p

Den er iallefall oppegående der:)

Skrevet

Bruker opera ja, står bare og blinker. Prøvde explorer, kom inn men da skulle en velge nærmeste by som har hennes. Min by har iallefall ikke bestilling over nett. Hva gjør en da da??? Føler meg som en skikkelig datadust her...

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilken by du velger har ikke noe å si for bestilling over nett. Alle ender opp i den samme nettbutikken, så om så er så kan du velge en by på andre siden av landet.

Skrevet

Jeg har også problemer. Etter at jeg har skrevet inn ID og passord kommer det bare opp ERROR_UNKNOWN og ikke noe mer :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...