MrsC Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Noen som har sett badedrakter i butikkene, untatt sportsbutikker? Skal på en samling med jobben og har ikke tenkt å troppe opp i bikini med begynnende gravidmage hengende utenfor (veldig få kollegaer som vet det enda). Derfor tenkte jeg gå til innkjøp av en enkel badedrakt som ikke koster skjorta. Badedrakten kan gjerne være ensfarget og "rett opp og ned" i fasongen uten noe mer. Forslag, anybody?
Grønt blad Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Hvis jeg ikke tar helt feil er den en badedrakt i Kylie-kolleksjonen hos HM.
Gjest Tweek Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Badedrakter skjuler jo ikke utovermage, den bare viser ikke huden. Men jeg har sett HM har badedrakter
Gjest HB Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Vet ikke om du bor i Oslo, men jeg så i Aften i går at Winette har opphørssalg. De skulle ha badetøy fra 100,- til 399,- og det var bilde av ei pen badedrakt i annonsen. De hadde en hjemmeside. Hilsen Lille meg
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Vet ikke helt hvordan de funker på gravid-mage, men har sett to-delte badedrakter,nesten som singlet og bikinitruse, på h&m.tror de har det flere steder.Veldig fine syns jeg!hadde kjøpt det selv om jeg ikke var så opptatt av å bli brun på magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå