Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en måned siden bestillte jeg en jakke. Det stod at leveringstiden var i begynnelsen av mai. den har blitt utsatt og utsatt for hver uke, og utsatt nå igjen. I nettshoppen har den lenge vært utsolgt i alle størrelser, kan jeg regne med at jeg får den? Det kan jo være noen av de andre varene i pakken som er grunnen til at den er utsatt, og at andre som har bestillt varer uten lang leveringstid har fått den før meg. blir sinna nå, har ingen vårjakke og gå med:p

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_petrine_*
Skrevet

Hei! er så frustrerende når de er så trege med å sende noe, virker som dem har feilberegna litt på antall synes det virker som det er så mye som begynner å bli utsolgt.

Men hvertfall, gå på mine sider på hm så får du vite om det er noen av plaggene du har bestilt som kommer senere enn andre og om det er derfor det tar så lang tid. Men mest sannsynligivs har de vel rett og slett ikke fått jakka du bestilte inn på lager enda, så du ,å sikker vente til de får den på lager, det måtte jeg med en bikini jeg hadde bestilt.

Men heldigivis kom den tidligere inn på lager enn forventet, så da kunne jeg få den tidligere. (den hadde også blitt utsatt og utsatt)

Forresten så kryssa jeg av for alternativet om å få alt i flere pakker slik at jeg slapp å vente skikkelig lenge før jeg fikk ting som egentlig kunne komme med en gang, bare pga en utsolgt vare feks.

(kosta ikke noe mer i frakt eller noe sånn)

hvilken jakke er det du har bestilt forresten?

Skrevet

Denne her

Men tror jeg skal ringe de, og kanskje se om butikken i byen har den enda hvis ikke de har den på lager

Skrevet

Jeg bestilte noen varer i januar, og har nå fått beskjed om at de kommer i uke 26, dvs. et halvt år etter bestilling. Greit nok at det er sommer varer, men at det skal være så vanskelig å få det inn på lager skjønner jeg ikke. Den leveringen tror jeg de har utsatt 6 uker for min del. Merkelig siden de har fått varene i butikken.

Skrevet

oi, det var et ekstremt tilfelle :overrasket: tror aldri jeg hadde holdt ut, klarer såvidt å vente en uke fra jeg har bestillt:p

samme gjelder laredoute, men der skjønner jeg ikke noe. satt med pcen og jobba, og fikk popup om at jeg hadde fått mail. i mailen stod det at de hadde fått inn nye varer, men i et begrensa antall. skyndte meg inn og bestillte med en gang (hele bestillingen var inne 3 min etter jeg fikk mailen) neste dag når jeg sjekket om de hadde sendt pakken min, stod det "slutt" på alle varene! frustrerende, ettersom jeg elsket alle kjolene:p

Skrevet

OG en ting til. når man legger til og endrer på ordren, havner man "bakerst i køen" igjen på plagget? (man legger jo trosalt inn en ny ordre)

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, eneste grunnen til at jeg gadd å vente på den bikinien var fordi de ikke hadde den på hm her jeg bor. Hadde bestilt den i beynnelsen av feb, 5 feb el noe, og fikk beskjed om utsatt og utsatt pg utsatt, siste helt til uke 22 (slutten av juni)

Og når jeg ringte hm for å høre hvorfor det tok så lang tid og om det ikke var mulig å få den før, sa hun bare at hun kunne avbestille den.Ikke så veldig god service, hun kunne i det minste sagt at de var uventet forsinket eller noe sånt, og kansje gi en nærmere dato på når jeg kom til å få den.

Så kom jeg over den på nettbutikken noen få dager etterpå(hadde ikke sett etter den der tidligere) hvor det sto at den var på lager, og da ringte jeg de på nytt og sporte hvorfor det fremdeles sto at den ikke kom før uke 22, da sa hun at de hadde fått den inn før forventa og at hun skulle sende den som hastepakke til meg så jeg fikk den før sydentyren= God service!

Forskjell på folk altså

Fin jakke forresten! :)

Skrevet

oi, ikke værst:) jeg skal ringe de i morra jeg, og høre om det er sjans for at jeg får den i neste uke, eller om den er helt ute av lager. kan jo være de har fått inn noen returer uten å lagt de ut.. vi satser på det:)

Skrevet

Jeg fikk en mail nå, ser ut til at jeg får jakken:)

Til andre som lurer på det med utsolgt vare, kan jeg jo poste svaret jeg fikk:

"Jakken du har bestillt er reservert til deg. Selvom en artikkel blir utsolgt etter at du har bestillt, vil du få den. "

Skrevet
Denne her

Men tror jeg skal ringe de, og kanskje se om butikken i byen har den enda hvis ikke de har den på lager

Jeg bestilte samme for fler emnd siden i beige, og fikk den i forrige uke. Samme problemet at den stadig ble utsolgt, men det kan jo hende de har fått den i svart nå også og at den kommer snart...siden min kom nå :)

Skrevet (endret)

ja, satser på det siden de ikke har skrevet en ny utsettelsestid :)

Kjenner jeg ble glad nå, jeg bruker alltid så mye tid og krefter på å finne jakker. Er utrolig kresen hehe

Forresten kitekatt, hvordan var jakken, var den som forventet? er så redd det er dårlig fasong og passform på den :P

Endret av Luzi
Skrevet
ja, satser på det siden de ikke har skrevet en ny utsettelsestid :)

Kjenner jeg ble glad nå, jeg bruker alltid så mye tid og krefter på å finne jakker. Er utrolig kresen hehe

Forresten kitekatt, hvordan var jakken, var den som forventet? er så redd det er dårlig fasong og passform på den :P

Jeg var ihvertfall superfornøyd!! Passformen var knall og den var akkurat slik jeg forventet. ikke særlig tykk i stoffet, da, men med den utringningen, er det uansett en sommerjakke :) jeg likte den godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...