Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen små hvite prikker i ansiktet, regner med det er talgprikker.

Finnes det noe jeg kan smøre på for å fjerne dem, eller må jeg til hudpleier/lege hvis de skal bort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_tutta_*
Skrevet

Det kalles milier,hvite små "talgpropper", sitter gjerne øverst på kinnene og rundt øynene.Må fjernes hos hudpleier, som lager et lite hull og klemmer de ut.Det er vanskelig å få til selv, og kan gi arr.De kommer ofte av at huden er tørr,for meg hjalp det å slutte med uttørkende produkter.Huden ser og føles bedre ut, og det dannes ikke så lett nye milier.Men de du allerede har må altså fjernes hos hudpleier.

Skrevet

Jeg fikk anbefalt MD Formulations Daily Rejuviation av hudpleieren min da jeg fikk hvite talgprikker under øyene. Tror det var om å gjøre å tilføre huden fruktsyrer som tok knekken på talgprikkene. Talgprikkene har ikke kommet tilbake, så jeg er veldig fornøyd.

Skrevet
Jeg fikk anbefalt MD Formulations Daily Rejuviation av hudpleieren min da jeg fikk hvite talgprikker under øyene. Tror det var om å gjøre å tilføre huden fruktsyrer som tok knekken på talgprikkene. Talgprikkene har ikke kommet tilbake, så jeg er veldig fornøyd.

Jeg prøver å søke på MD Formulations Daily Rejuviation, men finner det ikke. Finnes det en nettbutikk som har det, eller på jeg innom en hudpleier?

Skrevet

Hudpleier, hudpleier, hudpleier :)

Gjest Deception
Skrevet
Jeg prøver å søke på MD Formulations Daily Rejuviation, men finner det ikke. Finnes det en nettbutikk som har det, eller på jeg innom en hudpleier?

Hun mente nok "Daily Rejuvenation" Lotion, som er det nye navnet på det som før het Facial Lotion.

Skrevet
Hun mente nok "Daily Rejuvenation" Lotion, som er det nye navnet på det som før het Facial Lotion.

Takker :bukke:

Skrevet

Er det helt riktig? Jeg trodde facial lotion nå het Continuous Renewal Serum.

Skrevet

Kanskje det er det nye navnet på Glycare Lotion som var nesten helt likt produkt bare for en litt mer fet hudtype.

Jeg er også kjempe fornøyd med md forumations, både mot det ene og andre...

Gjest Prikka
Skrevet

Min hudpleier mente at disse hvite prikkene skyldes kolestrol som kroppen skilte ut, og at det kom der huden var tynnest, som rundt øynene. Det kan stemme, for jeg hadde spist veldig mye kokt egg i den perioden, noe jeg aldri gjorde ellers. Prikkene ble fjernet med skapell, og jeg kuttet ned på egg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...