Gekko Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Har en varebil med grønne skilter, 2002-modell. Da bilen var ny ville det kostet 250 000 kroner ekstra å ha den som femseter, og siden jeg ikke trengte setene ble de fjernet og satt i garasjen. Men nå er det familieforøkelse på gang og etterhvert må vi nok sette inn setene igjen. Det er ingen hast, da vi har en alternativ bil, men det er greit å undersøke litt. Jeg vet at etter ti år koster det ikke noe ekstra å sette inn setene, men hvordan er det for en fem år gammel bil. Vil det da komme på rundt 125 000,- eller er det sånn at det er dyrt de første årene, men at prisen så synker raskt? Har prøvd å søke på nett, men vet ikke helt hvor jeg skal lete. Noen som kan hjelpe?
Titta Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 http://www.toll.no/templates_TAD/ChangeVeh...;epslanguage=NO kan du regne det ut
Gekko Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2007 Takk for svar! Det kommer visst på ca 90 000,- nå og går ned med 20 000,- per år fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå