Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Jeg har ikke peiling på frikort, hva og hvordan osv. Jeg innrømmer det. Har nemlig aldri hatt behov for å sette meg inn i det. Jeg har vært usannsynlig mye til lege, på sykehus, og brukt penger på medisiner. Jeg går også til fysioterapi. Han sier han ikke er under trygdekontoret (Nå NAV). Hva mener han med det? Jeg har nå brukt nesten 3500 på fysio (fikk henvisning fra legen) og sikkert over 2000 på det andre og det begynner å tære på lommeboka. Hva kan jeg gjøre?
Gjest Bellatrix Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Leger og medisiner skal du få frikort for. Send kvitteringer på alle utgifter til nav så får du frikort. Når det gjelder fysioterapeut så er detikke alle som har avtale med nav. Det ser ut som at du er uheldig og er hos en som ikke har det. Hadde han hatt avtale med nav hadde du fått Frikort 2 etter at du hadde hatt utgifter som oversteg 2500.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Frikort til lege skal du ha ja, når du har brukt så mye så får du også refundert det som ioverstiger grensen for hva du skal betale i løpet av ett år til lege. Trydgekontoret gir tilbake slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå