Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Sjekk http://www.flightmemory.com . Her kan man legge inn alle flyturene som man har vært på og etterpå kan man se alle disse på kart og få ut statestikk. Det er ganske kult synes jeg og jeg er hektet allerede. Men det tar tid å legge inn informasjonen...vel, det spørs so hvor mye man har reist selvfølgelig :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Stilig dings :-D

MEn kunne vært interessant med eller annen oversikt på hvor mye miljøbelastning hver tur tar i gjennomsnitt.

Skrevet

hehe, ja, jeg forventet nesten den kommentaren :-) Ja, det er klart at dette viser at jeg har reist mye både i jobb og privat og det har nok belastet miljøet en del og jeg har sikker på at denne informasjonen også vil bli lagt til etterhvert i statistikkdelen på denne websiden.

Skrevet (endret)

Denne var morsom, men det kommer til å ta litt tid å legge inn reiser med tilbakevirkende kraft ;).

PS. Du, Gard...? Vet du om det finnes noen måte å endre domestic map fra USA til Europa på?

Endret av Cata
Skrevet
PS. Du, Gard...? Vet du om det finnes noen måte å endre domestic map fra USA til Europa på?

Har du vært inne i profilen din å registrert at du bor i Norge?

Skrevet

Ja, jeg la inn det. :klø:

Skrevet

Aha, det var et valg i profilen der man kunne velge "domestic" kart også. Nå funker det :)

Skrevet

Artig sak! :-) Spesielt imponert over at du har oversikt over alle flyselskapene du har benyttet! Har ikke sjangs i havet å huske slik jeg... hukommelsen er desverre generelt for dårlig til å hoppe på denne greia. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...