Lisle Skrevet 8. mars 2003 #3 Skrevet 8. mars 2003 oi ja det er sant! skal jeg kanskje tvinge typen til å ta oppvasken i morgen ehm idag da? huhuhu
Gjest care Skrevet 8. mars 2003 #5 Skrevet 8. mars 2003 Olllala, hadde glemt det på morran. Fint at noen er våkne her. Grattis jenter. :blunke:
Tusenfryd Skrevet 8. mars 2003 #6 Skrevet 8. mars 2003 Jeg er ikke sånn som gratulerer med 8. mars - men siden det er dere Og min mann skal ta med sin kone ut i dag, for egen regning.
Gjest gotthard Skrevet 8. mars 2003 #7 Skrevet 8. mars 2003 egenli lit rart at dere setter så mye på den ene dagen i året som liksom skal være kvinnene sin. hvorfor ikke bruke dagen til og få flere dager eller mnd som er deres?
Malou Skrevet 8. mars 2003 #8 Skrevet 8. mars 2003 Har flere dager i året som er min jeg... Men siden dagen heter kvinnedagen, og jeg er en kvinne - så er det jo dagen min allikevel. Ikke det at jeg pleier å gjøre særlig mye ut av den. Pleier heller ikke gratulere andre kvinner med dagen (pleier heller ikke å si gratulerer med dagen til folk på 17.mai som jeg har opplevd at andre gjør.) Jeg er absolutt ingen kvinnesaksforkjemper, men til stadighet hører/leser jeg ting som får meg til å lure på om jeg egentlig ikke burde vært litt mer opptatt av sånne ting (som f.eks den kjempestore lønnsforskjellen det fortsatt gjennomsnittelig er mellom kvinner og menn.) Så gratulerer med dagen allikevel da :blunke: Jennifer
Tusenfryd Skrevet 8. mars 2003 #9 Skrevet 8. mars 2003 Innsmett til Jennifer.... 17. mai må man gratulere med dagen.
Malou Skrevet 8. mars 2003 #10 Skrevet 8. mars 2003 Pleier kun å gratulere med dagen til bursdager jeg, men det er kanskje bare meg??? Jennifer
Tusenfryd Skrevet 8. mars 2003 #11 Skrevet 8. mars 2003 Morsomt du skulle ta det opp, Jennifer, selv om jeg kupper tråden litt nå. For jeg har egentlig ikke tenkt så mye på, det, det er naturlig for meg. Vi gratulerer vi til bursdager, og er det stor dag, foreldrene og søsken, eller barna til 80-åringen fx med jubilanten. Vi gratulerer til dåp, både foreldre og besteforeldre - samme til bryllup, og søsken etc også. Samme til konfirmasjon. Og vi gratulerer med dagen til 17. mai. Jeg er ikke vant til å gratulere med dagen 8. mars - men jeg vet det betyr mye for mange å gjøre det - derfor kan jeg godt det jeg også.
Gjest gotthard Skrevet 8. mars 2003 #13 Skrevet 8. mars 2003 i dag kan dere tvinge eventuelle typer til oppvask , klesbretting og støvtørking. men betyr det at vi kara kan slippe unna resten av året detda eller?
Gjest care Skrevet 8. mars 2003 #14 Skrevet 8. mars 2003 i dag kan dere tvinge eventuelle typer til oppvask , klesbretting og støvtørking. men betyr det at vi kara kan slippe unna resten av året detda eller? Ja, engentlig er jo dette bare en vits. Min sambo laget frokost i dag og jeg resten av året. Vi kvinner bør egentlig lage en revolusjon
anett2 Skrevet 8. mars 2003 #15 Skrevet 8. mars 2003 Gratulerer med dagen alle damer - la mennene piskes i dag
brum Skrevet 8. mars 2003 #16 Skrevet 8. mars 2003 Flaut. men jeg hadde glemt det...Gratulerer med dagen alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå