shopgirl Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Dere som har kjøpt derfra hvor lang tid tok det før den kom i posten? gifter meg om to uker så det blir vel litt knapp tid?
shopgirl Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2007 Ja mente også jeg har hørt noe sånt...har bestillt den ihvertfall..er jo ikke mange kronene det er snakk om!
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Du kan jo alltids spørre selger om h*n kan sende den med ekspress, koster kanskje litt mer men..
Frk.L Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Jeg mener det tok under 1 uke faktisk Sorry for OT men.. Du kjøpte brudepikekjole derfra også, gjorde du ikke? Hvor lang tid tok det før den kom? Er så spent!
øyenstikker Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Jeg bestilte min tiare på ebay for 1 uke siden. Og fikk den i dag. ! uke akkurat altså;-)
jente 79 Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 Tror det gikk ca en uke her også. Var på prøvetime i går, den passet kjempebra
FrøkenEnnå Skrevet 22. mai 2007 #10 Skrevet 22. mai 2007 (endret) Innlegg endret, se Kvinneguidens regler om kjøp/salg/bytte. vimse-mod Endret 22. mai 2007 av vimse
Leo Skrevet 22. mai 2007 #11 Skrevet 22. mai 2007 Tiara har jeg riktignok aldri kjøpt, men jeg kjøpte en del både klær og annet "dill" i slutten av forrige uke og det har begynt å komme nå både fra USA og Asia, så +/- en uke er nok et godt anslag. Nå kan man jo imidlertid aldri være helt sikker, så jeg ville nok hatt en reserverplan...
wind-up bird Skrevet 22. mai 2007 #12 Skrevet 22. mai 2007 Tiara har jeg riktignok aldri kjøpt, men jeg kjøpte en del både klær og annet "dill" i slutten av forrige uke og det har begynt å komme nå både fra USA og Asia, så +/- en uke er nok et godt anslag. Nå kan man jo imidlertid aldri være helt sikker, så jeg ville nok hatt en reserverplan... Ja, man kan for eksempel risikere at det blir stoppet i tollen. Da går det fort noen dager ekstra.
prinsessa Skrevet 22. mai 2007 #13 Skrevet 22. mai 2007 Ja, man kan for eksempel risikere at det blir stoppet i tollen. Da går det fort noen dager ekstra. Ja da kan det plutselig ta 2 uker før den kommer. Det har skjedd med meg. Men som regel kommer ting innen 1 uke.
♥Mirella♥ Skrevet 22. mai 2007 #14 Skrevet 22. mai 2007 Min kom etter 1 uke, men halvparten av perlene hadde falt av.. Du rekker nok å få tiaraen før bryllupet, men du rekker jo ikke å bytte/klage/kjøpe ny dersom det skulle være noe galt.. Reserveplan høres fornuftig ut.
Branna Skrevet 22. mai 2007 #15 Skrevet 22. mai 2007 Jeg også bestilte tiara på ebay, det tok under en uke! Men det er klart at det kommer jo litt an på hvor i landet det blir sendt fra osv. Korsettet mitt, som jeg bestilte fra Kina via Ebay, kom på bare fire-fem dager. Men det kommer jo litt an på hvor fort selger får postet den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå