Gjest Frysepulver Skrevet 24. mai 2007 #21 Skrevet 24. mai 2007 Eller ta igjen med samme mynt? Pese, stønne og rope ting som "åh, ja, nå kommer jeg" og sånn? Kan jo hende han blir alvorlig skremt av det?
Gjest Lille Du Skrevet 24. mai 2007 #22 Skrevet 24. mai 2007 Det var jammen mange gode forslag her, hehe... Men er det ikke litt drøyt å anmelde da?? Han har forresten ikke ringt siden jeg la inn første innlegget her... Men fløyta ligger nå klar! Trenger ikke anmelde det vet du;-) Neste gang hn ringer og peser i røret, hold da linjen i 30 sekunder. Om han da fremdels er der sier du; "Takk for at du brukte 30 sekunde på pesingen din. Nå kan politiet få sporet deg opp." Det funker garantert! Lille Du
Luzi Skrevet 29. mai 2007 #23 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har mange tips for å irritere personen i andre enden :D (er telefonselger, så blir utsatt for slikt hver bidige dag.) Den værste er den forbaskade hylinga. når peseren ringer, hyl/brøl alt du kan. det gjør garantert utrolig vondt i øret! (har erfaring fra mine stakkars ører) En annen er jo å holde inne en tast på telefonen. utrolig frustrerende lyd, spesielt hvis telefonen står på høyt. uff gruer meg til jobb i morra nå, har sikkert satt griller i hodet på mange nå hihi.
Meaty Skrevet 29. mai 2007 #24 Skrevet 29. mai 2007 (endret) Jeg tror jeg hadde spilt en fryktelig irriterende sang på full guffe. F.eks. den der Dragosta din tei (eller hva den nå heter). Den er jo umulig å få ut av huet når den først har kommet inn, det bør være straff (og "avtenning") nok for peseren! "deisja deisja, numa numa yey, numa numa yey, numa numa numa yey" eh..jeg kan altså ikke rumensk... Sånne gasshorn som brukes på fotballkamper kan også være en ide, de bråker vanvittig! Endret 29. mai 2007 av Meaty
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå