MsRP Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Har fått flere oppringninger fra skjult nr nå, og er rimelig lei, det er hele tida noen som sitter og puster (peser) overdrevent inn i røret. Er det noen måte å finne ut av hvilket nr som ringer?? Ikke nødvendigvis at jeg kan gjøre det selv, men kan feks telefonselskap finne ut, eller politi? (Jeg har ikke tenkt å ringe politiet altså er bare nysgjerrig på om det går!!)
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Telefonselskapet har ikke lov å opplyse om det hvis det ikke foreligger en anmeldelse av forholdet.
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Har du ikke en 17-mai-blåse liggende, så kan du blåse hardt i den i røret neste gang pusteren ringer? Da får han veldig vondt i øret, og så kan han bare ha det så godt, den dusten!
Brunhilde Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Ha en fløyte liggende ved siden av telefonen og blås skikkelig høyt inn i røret, tenker du får en slutt på det da!
Brunhilde Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Har du ikke en 17-mai-blåse liggende, så kan du blåse hardt i den i røret neste gang pusteren ringer? Da får han veldig vondt i øret, og så kan han bare ha det så godt, den dusten! Ha en fløyte liggende ved siden av telefonen og blås skikkelig høyt inn i røret, tenker du får en slutt på det da! Ja, det MÅ være en god idé når vi er to som foreslår det sammen, nesten på likt.
MsRP Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2007 Telefonselskapet har ikke lov å opplyse om det hvis det ikke foreligger en anmeldelse av forholdet. Å.... Kjedelige telefonselskap... Har du ikke en 17-mai-blåse liggende, så kan du blåse hardt i den i røret neste gang pusteren ringer? Da får han veldig vondt i øret, og så kan han bare ha det så godt, den dusten! Ha en fløyte liggende ved siden av telefonen og blås skikkelig høyt inn i røret, tenker du får en slutt på det da! Har ikke noen av delene, men nå skulle jeg veldig ønske jeg hadde!!! Får kjøpe meg et eller annet høylytt etter jobb i dag, så skal h*n få, den ekle dusten!!
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Ei jeg kjenner sa; nå legger jeg fra meg telefonrøret på bordet her så kan du gjøre deg ferdig med hva det nå er så gjør at du puster så tungt. Han ringte heller ikke tilbake igjen.
MsRP Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. mai 2007 Ei jeg kjenner sa; nå legger jeg fra meg telefonrøret på bordet her så kan du gjøre deg ferdig med hva det nå er så gjør at du puster så tungt. Han ringte heller ikke tilbake igjen. Æsj.... Har ikke tenkt på det jeg, at den som ringer "holder på med noe"! Det var en ekkel tanke... Tar ikke tlf når det ringer fra skjult nr jeg... Nei, har skjønt at det er mange som ikke gjør det, men som jeg nevnte i tråden som omhandler det, så er jeg for nysgjerrig til å la være. Altså, jeg kommer nok kanskje ikke til å fortsette med det nå da...
Gjest Eir Skrevet 22. mai 2007 #10 Skrevet 22. mai 2007 Neste gang kan du jo svare "Astma- og allergiforbundet, hva kan jeg hjelpe deg med?"
MsRP Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. mai 2007 Neste gang kan du jo svare "Astma- og allergiforbundet, hva kan jeg hjelpe deg med?"
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2007 #12 Skrevet 22. mai 2007 Jeg lo rett og slett godt og hjertelig av peseren i røret. Han ringte ikke flere ganger. Ingen tenner på å bli ledd av
Noodle Skrevet 22. mai 2007 #13 Skrevet 22. mai 2007 La en mann ta telefonen neste gang....Da er det neppe så spennende lenger..
MsRP Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 23. mai 2007 Mange gode tips til hvordan jeg skal få ham til å slutte å ringe her, og det er kjempefint, kommer sikkert til å bruke noen av dem!! Men jeg lurer veldig på hvem det er, om det er noen jeg kjenner, det er liksom så ekkelt at ikke jeg vet hvem det er!! ... Men det går altså ikke an å finne ut??
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2007 #15 Skrevet 23. mai 2007 Men det går altså ikke an å finne ut?? Ikke uten at du anmelder. Anmelder du, vil det sannsynligvis være en smal sak for politiet å finne ut hvem det er. Og jeg må si jeg synes man fortjener å bli anmeldt om man ringer folk og peser til dem - er man litt sart av seg vil man lett kunne bli skremt av sånt, så du gjør kanskje noen andre en tjeneste om du får stoppet peseren før h*n plager noen andre.
Gjest Jytte Skrevet 23. mai 2007 #16 Skrevet 23. mai 2007 Ikke uten at du anmelder. Anmelder du, vil det sannsynligvis være en smal sak for politiet å finne ut hvem det er. Og jeg må si jeg synes man fortjener å bli anmeldt om man ringer folk og peser til dem - er man litt sart av seg vil man lett kunne bli skremt av sånt, så du gjør kanskje noen andre en tjeneste om du får stoppet peseren før h*n plager noen andre. Det stemmer - du må anmelde for å få vite hvem som ringer. Har hatt samme her hos oss ... og var fast bestemt på å anmelde men heldigvis så varte bare terroren en natt.
Gjest DyneTryne Skrevet 23. mai 2007 #18 Skrevet 23. mai 2007 har du ikke fløyte eller blåse, kan du jo bare ta et "Jeg-blir-drept-på-film" hyl! Det er så vondt når folk hyler så høyt at det rister i trommehinna!
MsRP Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #19 Skrevet 24. mai 2007 Det var jammen mange gode forslag her, hehe... Men er det ikke litt drøyt å anmelde da?? Han har forresten ikke ringt siden jeg la inn første innlegget her... Men fløyta ligger nå klar!
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #20 Skrevet 24. mai 2007 Men er det ikke litt drøyt å anmelde da?? Han har forresten ikke ringt siden jeg la inn første innlegget her... Jeg synes ikke det er drøyt. Vet ikke peseren at han går over streken når han ringer sånn til folk, fortjener han å få beskjed om det. Men han vet det sannsynligvis, da, og da fortjener han i hvert fall å få en smekk på lanken (eller en annen kroppsdel) sånn at han kanskje lærer litt bedre oppførsel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå