Gjest lillebøll Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Jeg er så babysyk atte! Samboeren vil ikke ha flere unger nå, heldigvis kan man jo si, og det passer overhodet ikke inn i resten av livet. Har to fra før. Har for liten plass som det er. Ny jobb. Osv.. Det passer bare ikke. Men eggstokkene mine er ikke enig. De er skikkelig babysyk! Jeg drømmer om babyer, jeg titter på babyklær og er helt skrullete. Får håpe det går over.
trønderrock Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Kom og bo hos meg en uke med 6 aktive unger i huset , så skal du se det blir deilig og rolig å ha bare 2 når du kommer hjem (Misforstå meg rett, jeg trives med livssituasjonen min!)
Gjest lillebøll Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Ja seks unger på en gang skal nok klare å kurere eggstokkene mine
Gjest =tentacle= Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Å få et barn nummer 3 er jo ikke ekstremt, men det kan nok tenkes at babylysten dukker opp igjen noen år etter det også Man må jo bestemme seg for å temme den på et eller annet tidspunkt.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #5 Skrevet 25. mai 2007 Å få et barn nummer 3 er jo ikke ekstremt, men det kan nok tenkes at babylysten dukker opp igjen noen år etter det også Man må jo bestemme seg for å temme den på et eller annet tidspunkt.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #6 Skrevet 25. mai 2007 Her ble barn nummer tre tvillinger:) , og d vil si at nå har vi 4, sånn kan d gå, og vi er like glade i alle.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #7 Skrevet 25. mai 2007 Men eggstokkene mine er ikke enig. De er skikkelig babysyk! Du kan vel ikke skylde på noen uskyldige organer? Isåfall hvorfor ikke nevne andre organ som morkaker, navlestrenger, slim og gørr. Det er jo din hjerne som styrer dette. Det er mange som får baran i en alder av 40 så du har god tid på deg? Og man kan ta permisjon selv om en jobber i ny jobb, eller du kan få barn og plassere det i barnehage fra første stund, dermed kan du jobbe. Synd din mann ikke er enig da!
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2007 #8 Skrevet 25. mai 2007 Jeg har alltid "visst" at 3 barn var det jeg ville ha. Da jeg hadde to, så var det nesten som om noe manglet. Ikke misforstå nå, for jeg var utrolig lykkelig med dem. Men det var en "ledig plass" følte jeg. Nå føler jeg ikke for å få flere enn de 3 jeg har. Alt er perfekt og jeg blir ikke babysjuk i det hele tatt. Gøy å se, kose og låne andres barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå