Gjest Skrevet 22. mai 2007 #1 Skrevet 22. mai 2007 Vaskemaskinen til sambo bråker noe utrolig når den står på og dunker gjerne borti veggen, noen nevnte for meg at muligens ikke maskinen er vatra. Men dette sier meg ingenting, hvordna får jeg vatra den, kan man ta av et lokk foran og fikse på beina eller er det andre måter og gjøre det på. Husker ikke nøyaktig nå hvilken maskin det er og er ikke hjemme, men fint med hjelp evt så får jeg finne ut hvilken maskin det er når jeg kommer hjem i dag om det kommer ann på maskinen..
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Juster beina og få den i vater. Hvordan du justerer beina kommer an på maskina - men mange har sånne bein som du bare vrir på så blir de lengre/kortere.
Serene Skrevet 22. mai 2007 #3 Skrevet 22. mai 2007 Evnt kan du gå til isenkrammen og kjøpe anti-vibrasjons gummiknotter.
Eve Luna Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Har dere husket å skru av disse sikrings skruer bak på maskinen? Det skal være 4 stykker. Jeg husker når foreldrene mine kjøpte ny vaskemaskin så fjernet ikke de som leverte maskinen disse skruene. Og når maskinen vasket så hoppet det opp og ristet voldsomt. Naboene skjønte hva det var og de fikk skrudd av skruene. Da gikk alt så mye bedre.
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Jeg bodde ikke sammen med sambo når han skaffet seg denne, men kan snoke på den litt senere når jeg kommer hjem i dag. Og såklart har han kastet bruksanvisning..
Gjest KATTAstrofe Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Vi kjøpte gummiknotter på elkjøp som vi satte under. Nå merker vi nesten ingenting til ristinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå