Gå til innhold

Andre mineralmerker enn id

Anbefalte innlegg

Gjest Stella Polaris
Skrevet

Jeg bruker Fairly Light i id, og den er perfekt. Noen som vet hva dette tilsvarer i andre mineralmerker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Den er ganske lik golden light i gloMinerals.

Skrevet
Den er ganske lik golden light i gloMinerals.

Den passer perfekt til meg og jeg var også en fairly light i I.D. :)

Gjest Deception
Skrevet
Den passer perfekt til meg og jeg var også en fairly light i I.D. :)

Vet du forresten om noen nettsider som selger ID, og som sender til Norge? Unntatt Ebay, for det er jeg for lat til...

Skrevet

Lookfantastic selger ID

Gjest Deception
Skrevet
Lookfantastic selger ID

:Nikke:

Sorry, jeg var litt kjapp: Jeg mente gloMinerals... :sjenert:

Gjest Deception
Skrevet
På beautybridge.

"We're sorry, but cannot be shipped etc etc" :murvegg:

Skrevet

Jeg har bestilt GloMinerals fra Beautybridge. Det gikk helt fint. Har bestilt to ganger.

Skrevet

Noen som har prøvd Everyday Minerals? er de "ordentlige"?

Gjest Deception
Skrevet

Det er i hvertfall det merket som får klart best kritikk på MUA, og jeg har også sett endel svenske bloggere som har rost EM opp i skyene. Prisene er jo også mye mer sympatiske enn mer etablerte merker. :)

Gjest Gjest_corrazy_*
Skrevet

ME! ME! ME!

Har prøvd EM og elsker det. Etter 4 uker har huden blitt merkbart bedre, og det ser bra ut. God holdbarhet. NYYYYYYDELIGE øyenskygger. Lett å blande. GRATIS prøvesett generøse prøver). 10% rabatt i mai. Stadig nytt utvalg. Helt OK koster. Relativt rimelig. Inneholder IKKE de der bismuth-greiene som flere har reagert på i BE. Tester ikke på dyr. Forskjellige "kvaliteter" avhengig av hudtype og ønsket resultat. Litt dyr porto for oss i Norge, men de jobber med saken.

Noe mer?

Gjest Deception
Skrevet

Hvordan finner man i det hele tatt riktig farge? Jeg ser på siden, og blir bare forvirret. :forvirret:

Gjest Gjest_Corrazy_*
Skrevet
Hvordan finner man i det hele tatt riktig farge? Jeg ser på siden, og blir bare forvirret. :forvirret:

Gå inn på foundations. Der finner du tre forskjellige fargekart basert på hudens undertoner.

Cool er greit for de med litt rosa undertoner, Neutral for de med brune, og Warm for de med litt gulere undertoner.

De er greie å blande for å finne en nyanse som ligger nærmere din egen hudfarge.

"Q. How do I know which foundation shade is right for me?

A.

If you're not certain which shade to choose, visit our Kits Section and try a Free Samples. You'll find the perfect shade for you! You can choose 3 different shades - simply choose those you feel fit your skin tone best. Keep in mind, they don’t need to be exactly the same, because with different shades you can mix them together to create your own custom colors!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...