My Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Etter å ha vært i et dødt forhold i 9 år så har jeg truffet en ny. Vi har (bare) vært sammen i fire mnd men det er så bra Hihi, måtte bare dele det med noen. Lurer på hvordan barna våre kommer til å se ut, hihi!!!! :rødme:
My Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2007 Takk for det! :juhu: I tillegg har det blitt mer på meg en jeg har fått i løpet av ca fem år. :juhu: :juhu: :juhu:
Ulva Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 så koseligt, ingenting e bedre enn å være forelska :rødme:
trønderrock Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Gratulerer!! Flott at du er forelska! Ta godt vare på den følelsen! Det er jo såå deilig
Grønt blad Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 (endret) Så flott at du er forelske og koser deg! Og flott at det har blitt mye mer på deg. Vil også si at jeg også er kjempeforelska i kjæresten min, og jeg blir mer og mer forelska for hver dag som går! :rødme: (Kanskje du også har det sånn?) Visste ikke at det gikk an å ha det så bra, jeg... :juhu: Endret 22. mai 2007 av Grønt blad
MsRP Skrevet 22. mai 2007 #8 Skrevet 22. mai 2007 Takk for det! :juhu: I tillegg har det blitt mer på meg en jeg har fått i løpet av ca fem år. :juhu: :juhu: :juhu: Grattis!!
Gjest Tweek Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 Vil også si at jeg også er kjempeforelska i kjæresten min, og jeg blir mer og mer forelska for hver dag som går! :rødme: (Kanskje du også har det sånn?) Visste ikke at det gikk an å ha det så bra, jeg... :juhu: Jeg ååå og vi har vært sammen i 1 1/2 år :-D Men dette er gøy å lese my! :juhu:
Kristin Skrevet 22. mai 2007 #10 Skrevet 22. mai 2007 (endret) Vil også si at jeg også er kjempeforelska i kjæresten min, og jeg blir mer og mer forelska for hver dag som går! :rødme: (Kanskje du også har det sånn?) Visste ikke at det gikk an å ha det så bra, jeg... :juhu: Har det slik jeg og.. :rødme: Vi har vært sammen i ett år nå... Endret 22. mai 2007 av Titti73
Annikken Skrevet 22. mai 2007 #11 Skrevet 22. mai 2007 Gratulerer til TS Er ganske forelska selv jeg... igjen Håper jeg klarer å bevare litt av den følelsen hele tiden! Om bare så en bitte bitte liten bit Det er så deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå