Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært i et dødt forhold i 9 år så har jeg truffet en ny. Vi har (bare) vært sammen i fire mnd men det er så bra :kline: Hihi, måtte bare dele det med noen. Lurer på hvordan barna våre kommer til å se ut, hihi!!!! :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for det! :juhu: I tillegg har det blitt mer på meg en jeg har fått i løpet av ca fem år. :juhu: :juhu: :juhu:

Skrevet

så koseligt, ingenting e bedre enn å være forelska :rødme:

Skrevet

Gratulerer!! :hjerter_rundt:

Flott at du er forelska! Ta godt vare på den følelsen! Det er jo såå deilig :tommel:

Skrevet (endret)

Så flott at du er forelske og koser deg! Og flott at det har blitt mye mer :humpe: på deg. :hoppe:

Vil også si at jeg også er kjempeforelska i kjæresten min, og jeg blir mer og mer forelska for hver dag som går! :rødme: (Kanskje du også har det sånn?) Visste ikke at det gikk an å ha det så bra, jeg... :juhu:

Endret av Grønt blad
Skrevet
Takk for det! :juhu: I tillegg har det blitt mer på meg en jeg har fått i løpet av ca fem år. :juhu: :juhu: :juhu:

:ler: Grattis!!

Gjest Tweek
Skrevet
Vil også si at jeg også er kjempeforelska i kjæresten min, og jeg blir mer og mer forelska for hver dag som går! :rødme: (Kanskje du også har det sånn?) Visste ikke at det gikk an å ha det så bra, jeg... :juhu:

Jeg ååå og vi har vært sammen i 1 1/2 år :-D

Men dette er gøy å lese my! :juhu:

Skrevet (endret)

Har det slik jeg og.. :rødme: Vi har vært sammen i ett år nå... :danse:

Endret av Titti73
Skrevet

Gratulerer til TS :tommel:

Er ganske forelska selv jeg... igjen ;)

Håper jeg klarer å bevare litt av den følelsen hele tiden! Om bare så en bitte bitte liten bit :) Det er så deilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...