DreamyMe Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har hudormer i ansiktspartiet panne, nese hake. Jeg får blankt skinn i panna og på nesa. Har lest endel på kvinneguiden om jojobaoljens strålende virkninger. Noen med hudormer som har prøvd denne oljen? Ville ikke huden min bli alfor fett med ekstra olje når jeg har hudormer og blank hud? Bare lurer her. Jeg bruker en ansiktsskrubb hver dag og tar ansiktsmaske annenhver dag. Dette er litt slitsomt og huden ser ut til å aldri bli bedre. De delene i ansiktet hvor jeg ikke har hudormer, har jeg tørr hud...
Snasen Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 (endret) Bruk md-formulations face & bodyscrub. Den tar det meste av dine hudormer (så godt som hudormer lar seg fjerne hjemme). Har mine tvil om at jojobaolje kan gjøre samme nytten. I følge hudpleieren 'min' har jeg ikke noe å klemme ut. Hun lette og lette, men fant ingenting. Alt takket til MD-F! Endret 21. mai 2007 av Snasen
Nemesis Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Å bruke skrubb hver dag og ansiktsmaske så ofte trenger ikke å gi bedre hud. Huden kan jo da bli irritert og bare produsere enda mer talg. Jojobaoljen kan du ta og bruke om kvelden før du legger deg, da det ikke gjør noe om du blir klissete i ansiktet.
Lola83 Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Bruk md-formulations face & bodyscrub. Den tar det meste av dine hudormer (så godt som hudormer lar seg fjerne hjemme). Har mine tvil om at jojobaolje kan gjøre samme nytten. I følge hudpleieren 'min' har jeg ikke noe å klemme ut. Hun lette og lette, men fant ingenting. Alt takket til MD-F! Er det en med sånne store korn du bruker i ansiktet? Hørtes skummelt ut.
Mediocre Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Synes Nivea sine strips fungerer rimelig greit. Nå har jeg bare testet dem et par ganger da, så vet ikke om de forsvinner helt av det, men til nå har de iallefall fjerna en del Kjøpte mine på Lindex
Gjest Gjest_Rips_* Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Man blir da ikke klissete i ansiktet av jojobaolje, heller tvert i mot. Jojobaolje er ikke en olje, men en ren, flytende voks fra en ørkenplante. Den anbefales faktisk særlig til fet hud og akne og siden den ikke tørker ut huden er den perfekt til kombinasjonshud. Den er nok ingen mirakelkur mot hudormer, men jeg syns huden min er mye bedre etter at jeg begynte med den. Det jeg tror først og fremst hadde hjulpet for deg er å slutte å skrubbe hver dag.
Gjest Alou Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Det er ikke sikkert Snasen mente at man skulle bruke skrubben hver dag. Jeg bruker også md formulations (ikke skrubben) og produktene virker bra!
Gjest Tanita Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Bruk ikke en skrubb daglig som ikke er ment til å brukes daglig. Dab lir huden tørr/flassete og sår etterhvert. En til to ganger i uka er nok med Face/bodyscrub fra MD. Ellers hjelper gode hudpleierutiner med å holde det i sjakk. Rens to ganger daglig, bruk ikke-comedogene produkter og peeling en til to ganger i uka pluss maske da. Huden produserer alltid talg, så det vil alltid komme tilbake, så gode hudpleierutiner vil holde alt "i sjakk".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå