Gjest akuttdira Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har spist sukkerfri snop (fra sukkerfritt.com) og fått akutt diare. Jada, det stod på pakken at det kunne ha litt lakserende effekt, men det får da være måte på! Har sikkert sprunge 13-15 gangar på dass nå i løpet av knapt to timer. Det er litt flaut å skrive dette, men det gikk hardt for seg. Ponte er at nå er jeg skikkelig sår der bak i "brunøyet". Skulle tro at det var ren magesyre jeg har sittetå dritt, for det føles ut som om det er noe etsende som har vært der. Uansett. Diare kan alle få, og aller har sikkert hatt det. Er det noe som hjelper?? Enten å spise eller å drikke, eller kan man smørre på vaselin eller noe slikt på " brunøyet" ?Ikke spis sukkerfritt snop! Syns dette er litt pinlig å skrive, hehe, men er jo anonym her inne så... Nå må jeg forsten løpe på dassen igjen kjenner jeg...Elven er på vei...
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Zinksalve hjelper mot sårhet, Biola mot løs mage.
Gjest Meep Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Zinksalve hjelper mot sårhet, Biola mot løs mage. Biola har motsatt effekt om du er allergisk mot melk, som meg
minienthe Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Biola har motsatt effekt om du er allergisk mot melk, som meg he he, jepp... lærte den harde veien imodium er supre greier og travello er akkurat det samme men koster mindre
Ce'Nedra Skrevet 22. mai 2007 #7 Skrevet 22. mai 2007 Imodium funker raskt, bare ikke overdriv bruken, for da stopper det seg helt... Ellers skal vel Cola også virke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå