Nemmera Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Er det noen som vet om noen som selger kaketoppen "go fish"? Bruden har hektet kroken i buksen på gommen som krabber. De har den på something blue shop (dansk), men har den ikke på lager akkurat nå.
*Emma* Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Er det den samme som denne??? Jeg bestilte vår "Oh no you don't" derfra. De sendte kjapt og hadde billig frakt til Norge. Jeg endte også m å kjøpe bordkort derfra for de var så billige...(hadde egentlig tenktå lage selv men det gadd jeg ikke da....
Nemmera Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2007 Ja, den er det tenkte "Go fish" var navnet på den jeg, men da har den forskjellig navn her og der, derfor jeg ikke fant den noe annet sted.
trønderrock Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Har du sett så mye stilig da.... denne siden må jeg legge til favoritter
*Emma* Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Trønderrock - ja de har mye kuult bryllupsgreier. Jeg bestilte som sgat kaketopp, lårbånd(eller hva det heter) og bordkort og totalen inkl shipping ble 100kr mindre enn bare kaketoppen koster i Norge
trønderrock Skrevet 22. mai 2007 #6 Skrevet 22. mai 2007 Trønderrock - ja de har mye kuult bryllupsgreier. Jeg bestilte som sgat kaketopp, lårbånd(eller hva det heter) og bordkort og totalen inkl shipping ble 100kr mindre enn bare kaketoppen koster i Norge Er det muulig?? TØFT!! Dette skal utforskes!! til deg
rusketulla Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 Trønderrock - ja de har mye kuult bryllupsgreier. Jeg bestilte som sgat kaketopp, lårbånd(eller hva det heter) og bordkort og totalen inkl shipping ble 100kr mindre enn bare kaketoppen koster i Norge Hvordan fikk du så billig frakt? Prøvde å bestille en kaketopp derfra, og shippinga ble på $44,55
*Emma* Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Oi kanskje mange har beygnt å bestille derfra eller kanksje butikken var helt ny da jeg bestilte? Husker jegr eagerte på at frakten var så innmari billig da jeg kjøpte...tror det var i underkant av 100kr i frakt...dengangen betalte jeg totalt 299kr inkl frakt. Jeg prøvde å taste inn samme bestilling nå og fikk 480kr. Formeg somville ha den kaketoppen er det fortsatt billigere siden en slik kaketopp koster 400kr i Norge. Og bordkort +lårbånd ikke er enkelt å finne til under 80kr totalt. Men såklart...det spørs jo nå mye mere hva man skalha iforhold til da jeg shoppet i januar.....
Gjest Shh Skrevet 31. august 2009 #9 Skrevet 31. august 2009 Er det noen som vet om noen som selger kaketoppen "go fish"? Bruden har hektet kroken i buksen på gommen som krabber. De har den på something blue shop (dansk), men har den ikke på lager akkurat nå. Du finner den kaketoppen inne på Ariela.no og på Decorium.no
MiniBill Skrevet 31. august 2009 #10 Skrevet 31. august 2009 Denne Trønderrock siden, er den borte? Jeg finner den ikke. Noen som har en link?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå