taliee Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Har brukt Loreal True Match, Loreal matte cashmere og Niveas Ideal Finish, men alle blir likevell rar på nesen, er bittelitt tørr, men i det siste blir liksom all sminka i "klumper" på nesen, som at det rinner å legger seg på en plass.. utrolig stygt! Er det foundationen eller kan det være noe annet? Som pudder? På overleppa skjer omtrent det samme.. begynner å bli lei, har ikke såå god råd til å kjøpe nytt hele tiden..
Gjest Alyx Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Det skjer meg også, men så er også huden min ganske annerledes på nesa enn på resten av ansiktet. Den er mere ruglete og tørrere. Jeg prøver å gi ekstra fukt til nesen, det hjelper litt.
Gjest Greys Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Trolig fordi du svetter på overleppa og nesa. Samme skjer meg, uansett hva.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Synes det samme skjer med meg, foundation blir liksom annerledes over munnen. Den blir liksom litt mørkere så det ser ut som jeg har bart, synes nå iallefall jeg , men jeg har jo ikke bart
Rexina Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 På nesa er den normal, utenom at den går fort bort etterhvert:P Men på overleppa ser det ut som om jeg har bart, så har man ikke noe å skjule, så ikke bruk foundation på overleppa:) bruker du en som er lik din egen hudfarge, kommer det ikke til å synes at du ikke har foundation der. jeg bruker det bare på spesielle områder. litt i kinn, på nese rundt øyne, og litt på kviser jeg å skjule. Da ser det mye mer naturlig ut
taliee Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2007 Ja, kanskje jeg skal kutte litt ut på nesen.. Utrolig stygt.. spesielt om det ser bra ut når du fikser deg om morran, å så kommer jeg hjem etter skolen, å det ser SÅ jævli ut! Nesten flaut!
Rexina Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Noe som funker for meg er å ta på foundation etter at ansiktskremen har tørket, også ta litt dekkstift på nesa bare, da sitter det greit. Evt. litt pudder oppå men ikke for mye, da blir det klumpete, ta litt på en rouge kost, og stryk forsiktig over. Nesevingene er et sted jeg ofte er rød, så der tar jeg alltid på foundation. Men ikke alltid på resten av nesa, kommer an på
taliee Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2007 okei.. ja, men akkurat nå er jeg rød og litt tør på nesetuppen, så føler jeg MÅ ha noe på, men det blir liksom opp i opp, i å med at jeg er tørr å det ser ikke såå bra ut med foundation oppå Men bra jeg ikke er alene om problemene
minienthe Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 har du prøvd ACO sin foundation ? har ingen av de problemene som beskrives her med den ihvertfall (ACO = serien til apotek 1)
Lola83 Skrevet 22. mai 2007 #10 Skrevet 22. mai 2007 Det kommer nok av at foundationen svetter i løpet av dagen..og samler seg ekstra på plasser som nese o.l. Frisk opp make upen mange ganger i løpet av dagen..bruk en kleenex e.l og dra av gammel make up og ta på ny der du trenger det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå