Gå til innhold

Han har løyet for meg...

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Om alderen sin. Det viser seg at han er fire år yngre enn meg, ikke fem år eldre enn meg...Jeg føler meg som verdens verste nek! Vi har vært sammen i over et år. Ellers er han verdens beste - på alle måter. Men dette at han har løyet om noe så dumt som ALDER - hvordan skal jeg takle det? icon_frown.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe problem med yngre gutter... hvis det ikke er noe mer han har løyet om da? Kommer vel litt av på alderen din også.

Problemet er vel om han er til å stole på etter dette..? Og hvorfor løy han om alderen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med Lea her.

Som utgansgspunkt er det ikke noe problem med yngre gutter.

Men hvorfor har han løyet om alderen sin?

Og hvorfor fortalte han sannheten akkurat nå??

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er 30, han er 26. Og dette er mannen jeg vil dele livet mitt med. Jeg elsker ham, og trodde jo jeg kunne stole på han. Men det er ikke noe mer han har løyet om, det er jeg ganske overbevist om. Han sier han har ønsket å fortelle meg dette lenge, men turde ikke. Da han fortalte det var han full. Problemet er ikke så mye alderen. Problemet er at han har løyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg sier det-men-hvordan er det mulig å være sammen med noen i ett helt år,og ikke vite alderen på personen?Han må jo ha ett sertifikat,bank kort,lønns slipper...ett eller annet som fødseldatoen står på?

Jeg bare lurer....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Men det har da aldri falt meg inn at jeg skulle sjekke alderen hans! Gjør du det? Krever legitimasjon av typer du treffer? Vi bor ikke sammen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente ikke at man skal sjekke,men i løpet av ett år så gjør man vel ting sammen,er hos hverandre,man ser ting ligger rundt,kall det å snoke om du vil,jeg hadde iallefall vært nyskjerrig om jeg så en lønns slipp ligge å slenge icon_smile.gif Innrømmer det ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det har faktisk ikke falt meg inn at jeg skulle se på noe sånt. Jeg synes sånt er veldig privat. Derfor har jeg ikke sjekket. Jeg har nok sett både lappen og bankkortet hans, men aldri sett på fødselsdatoen. Det har rett og slett ikke falt meg inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst deg med det-man lærer så lenge man lever icon_smile.gifHan er sikker en flott mann å leve sammen med om det skulle bli aktuelt for ditt vedkommende.

Men om du blir mere mistenksom så burde han jo skjønne hvorfor?

Lykke til icon_smile.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noe av det jeg sliter litt med er at jeg burde jo lært. Det er ikke første gang noen har løyet for meg akkurat. Men jeg tror at han har lært at han ikke lyver for meg igjen. Og det finnes jo definitivt verre ting å lyve om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg tror han var veldig forelsket i deg, og var redd for at du skulle synes han var for ung icon_smile.gif

Kan ikke tenke meg en annen grunn.

Dumt var det i alle fall, og fører med seg en masse dårlig samvittighet.

Han måtte da skjønne at han ville bli avslørt om forholdet skulle vare ei stund?

Tror du skal ta det med ro jeg icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner han litt også jeg, det er ikke lett å være forelsket alltid icon_wink.gif

Det at du ikke sjekket alder sier jeg ingenting på, det er ikke det man vanter at noen lyver om.

Om han ikke var 16 da, hehe..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt.

tydelgvis har han en opplevelse av at det å være mann og yngre enn deg er et problem. Kanskje ift at noen jenter ikke takler den tanken, og at han mente du ikke ville ha han hvis han fortalte det. Så enkelt er det nok. Å miste tilliten til han for dette mener jeg er skikkelig teit. Han har nok sin grunn.

Mener jeg da. icon_smile.gif We all have our weaknesses.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er kanskje veldig vàr for sånt. Er så redd for å bli såret igjen. Men om det ikke blir verre løgner enn dette tror jeg nok vi lever happy ever after. hjerter_rundt.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...