Gå til innhold

Universitetet i ÅS

LarsThomas

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med Universitetet i Ås? Tenker kvalitet og trivsel. Har vurdert Øk.adm der, liker at de blander økonomi, samfunn og "u-landsproblematikk" så godt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gloria

Kjenner et par som går der, og alle er utrolig godt fornøyde med både skolen og miljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor de på Ås?

Jeg bor nemlig i Oslo, vet ikke om det er for lang vei å pendle. Bruker nok nærmere 1t og 15min hver vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
Bor de på Ås?

Jeg bor nemlig i Oslo, vet ikke om det er for lang vei å pendle. Bruker nok nærmere 1t og 15min hver vei.

Så langt? Toget tar jo bare 28 min fra Oslo S (nå vet jeg ikke hvor langt unna stasjonen er fra UMB, men det er vel ikke så langt?). Jeg søkte på master der i fjor og regna med å bruke vel 55 min på toget fra Lillestrøm til Ås + tid fra stasjonen til UMB. Kjenner flere som bor i Oslo og studerere der uten at de klager for mye av den grunn. Studentmiljøet er visst veldig bra.

Endret av -eline-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer ved UMB, og det kan anbefales på det sterkeste!! Det er vanvittig godt studentmiljø der, og etter det jeg vet så skal økonomi og administrasjon være ei veldig bra linje!

Det er mange studenter som pendler fra Oslo til Ås. Toget fra oslo tar 28 minutter (el no), og det tar ca 15 minutter å gå til universitetet fra togstasjonen. Så egentlig overkommelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Studerte på Ås på 90 tallet. Får tårer i øynene når jeg tenker på det. Trivdes utrolig bra. Bodde på studenthyblene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Dette lurer jeg også på... håper noen svarer :)

Me 2 :)

Jeg har søk på master der

Jeg bor I England men har familie i Oslo som jeg kan bor hus gratis :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...