linky Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Jeg skal ha ny foundation og trenger litt hjelp fra dere Har prøvd mange forskjellige men ikke funnet den rette for meg føler jeg. Nylig fikk jeg en prøve på diorskin sculpt 02, var ikke fornøyd med den, pga. den føltes veldig seig og klissete på huden. Jeg har sensitiv og fuktfattig hud. Noen som vet om en foundation som kunne passet for meg med min hudtype? Tar imot alle svar med stor takk
Flua Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har sensibel tørr hud, og jeg har prøvd mange forskjellige typer. Den beste for min hud er Oriflame sin, den er kjempfin synes jeg! Hva er mineralsminke??
linky Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2007 Du kan jo prøve mineralsminke. Jeg har mineralsminke, men vil ha en foundation til
Gjest Deception Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Hva med Chanel Teint Innocence? Den er veldig lett på huden, i hvertfall. Jeg har tørr hud, og liker den godt.
linky Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2007 Hva med Chanel Teint Innocence? Den er veldig lett på huden, i hvertfall. Jeg har tørr hud, og liker den godt. Skal høre om jeg kan få en prøve på den Vet du ca.pris?
Gjest Deception Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Skal høre om jeg kan få en prøve på den Vet du ca.pris? Ca 340-350, kan jeg tenke meg. Husker ikke helt, men jeg betalte 255 på tax free for min.
linky Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2007 Ca 340-350, kan jeg tenke meg. Husker ikke helt, men jeg betalte 255 på tax free for min. Ok. Hvis jeg liker den kjøper jeg den på taxfree neste mnd, passer fint
Gjest KATTAstrofe Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har hatt Color Clone fra Helena Rubinstein lenge nå, og er veldig fornøyd. Den er kjempelett og ikke seig i det hele tatt.
Gjest synseren Skrevet 21. mai 2007 #10 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har sensibel tørr hud, og jeg har prøvd mange forskjellige typer. Den beste for min hud er Oriflame sin, den er kjempfin synes jeg! Hva er mineralsminke?? Ja, hva er mineralsminke?? Det lurer jeg også på.
Saeria Skrevet 21. mai 2007 #11 Skrevet 21. mai 2007 Mineralsminke er naturlig make-up lagd av knuste mineraler. De tetter ikke porene, er ikke full av parabener og den er så ren at en omtrent kan sove med den. Make-upen "smelter" inn i huden og en ser ikke sminket ut med den. Jeg bruker kun dette og den er knall om en har en litt fet hudtype. Den passer også andre hudtyper da.
Gjest Deception Skrevet 22. mai 2007 #12 Skrevet 22. mai 2007 Hvis du er tørr og bruker mineralsminke, kan den ha en tendens til å kake seg litt på huden. Derfor er det ekstra viktig med peeling og rik nok fuktighetskrem.
panda Skrevet 22. mai 2007 #13 Skrevet 22. mai 2007 Jeg liker veldig godt foundation fra MAC. Har Fond de teint. Synes den er lett og fin og føles naturlig ut på huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå