Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd i lang tid til å få han til å bruke hudkrem, men det skjer ikke.. Ikke får han bruke mine heller, så tenkte jeg skulle prøve å kjøpe noe som funka, å tvinge det på han! :slåss:

Han dusjer ganske ofte, og bruker ingenting på huda si, nå er den ganske tørr(litt flassete) og han har litt røde flekker pga tørrheten.

Noen som vet om eller har erfaring med produkter for menn? Også renseserier osv?

Takk! :tommel:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da jeg kjøpte en krem som min kjære kunne bruke etter barbering, så gikk jeg til hudpleie-/sminkeavdelingen (hva det nå enn heter) på Steen og Strøm magasin i Oslo sentrum. Der fikk jeg god hjelp og ekpeditrisen som hjalp meg var veldig hyggelig. Kjæresten min ble veldig fornøyd. Jeg tror pruduktet var fra Biotherm, men er ikke helt sikker...

Edit: Han fikk et produkt fra Lancôme, ikke Biotherm.

Endret av Grønt blad
Gjest Gjest
Skrevet

L'oreal har kommet med produkter for menn: L'oreal Men Expert. Sett at de selges mange steder som eks. daglivarebutikker. Ellers har du jo Biotherm Homme.

Du kan også gjøre som jeg; overtale ham til å teste Dove Summer Glow.. Samboer'n har blitt hekta på den etter å se hvordan han gradvis ble brunere... ;)

Skrevet

Mannen min bruker også Biotherme Homme. Ellers har de Vichy for menn på apoteket og det kjenner jeg andre menn som er fornøyd med. Vil du bare kjøpe noe rimelig for å se om han kommer til å bruke det, har også apoteket flere andre hudkremer, f.eks. Decubal, som er uparfymert og kommer kjønnsnøytral innpakning.

Gjest Erik S.
Skrevet

Jeg bruker noe som heter Ultra Shave til barbering. Etter barberingen er det bare å smøre på litt ekstra av produktet, siden det er en slags kombinert barberkrem og hudkrem. Funker i alle fall veldig bra både til barbering og tørr hud! Jeg er ikke typen som gidder å dille så mye med ting, men når det er så enkelt bruker til og med jeg det hver dag. Og dama har faktisk kommentert at jeg har fått mykere hud i ansiktet :)

Skrevet
Jeg bruker noe som heter Ultra Shave til barbering. Etter barberingen er det bare å smøre på litt ekstra av produktet, siden det er en slags kombinert barberkrem og hudkrem. Funker i alle fall veldig bra både til barbering og tørr hud! Jeg er ikke typen som gidder å dille så mye med ting, men når det er så enkelt bruker til og med jeg det hver dag. Og dama har faktisk kommentert at jeg har fått mykere hud i ansiktet :)

Dette tror jeg kjæresten min også bruker, i tillegg til Active moist fra Dermalogica

Gjest Tweek
Skrevet

Hvis du ikke får han til å smøre seg kan du massere han med kremen :sjarmor: Man gutter vil ikkes møre seg for det er så ekkelt på kroppen, men det kan funke hvis du bestikker med massasje

Skrevet

hehe, ja kanskje! :Hehe: Men synd han drar på jobb, mye tidligere enn meg.. han burde også bruke det om morran! :P

Men dove summer glow, hehe, kanskje jeg skulle prøve.. han blei litt overraska da jeg ble gradivis brunere.. Men kjipt om det vistes godt på han.. da hadde jeg blitt litt smålig flau på hans vegne ;P

Gjest Bodillen
Skrevet

Mannen her i huset har innmari tørr hud, og begynte å kline på seg av min HTH-bodylotion... Jeg kjøpte fuktighetskrem til ham i helsekostforretning, samme merke som jeg bruker selv; Lavera. Rimelig, lukter lite og er utrolig effektiv. Også tror jeg det var veldig kjekt at den ikke var kjøpt i parfymeri (han kunne jo bli mistenkt for å være homo, sant...)!

Skrevet

Min kjære bruker Boss sin nye hudpleieserie. Han liker klærne deres, og så produktene bli demonstrert på Steen og Strøm, så da var han solgt. Han har skrubb, fuktighetskrem og aftershave-krem, og bruker det ganske ofte.

Skrevet

Mannen min har ikke akkurat veldig tørr hud, men han er kjempe fornøyd med hudpleie fra Shiseido som fåes på parfymeri. Kremen har bruker skal være effektiv for å forebgygge tørr hud, særlig etter barbering. Koster litt, men han har de lenge.

Gjest Deception
Skrevet

"Herreseriene" har sjelden kremer for veldig tørr hud, for de fleste menn har fetere hud enn kvinner. Min kjære har tørr hud, og veksler mellom Hydra Floral fra Decleor, samt en krem fra herreserien til Clarins, som faktisk gir masse fuktighet og fett. Den er på pumpeflaske, som visstnok også er positivt, ifølge ham. :)

Ellers vil jeg anbefale Dermalogica, som har nøytralt design og duft, og som passer begge kjønn.

Skrevet

Min kjære bruker Body Shops serie for menn. Han vil ikke bruke noe det ikke står "for men" på - han kunne jo komme til å lukte som en dame! :roll:

Skrevet

Jeg bruker også denne her. Fungerer supert, beste barber og hudkrem jeg har prøvd (og har faktisk vært innom en del merker).

Skrevet

Hvilket merke er det ultra shave da?

Skrevet

På flasken står det www.ultra-skincare.com som webside, så tipper det er det firmaet heter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...