vonnie Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Hei da kommer jeg tilbake her igjen. Hadde en MA med utskraping for 1 uke siden. Etter over ett år med prøving og pergo kurer var det en enorm glede å bli gravid. Men på en ultralyd i uke 13 fikk jeg beskjed om at fosteret hadde vært dødt siden uke 8. Hadde ikke noe blødninger eller symptomer eller noen ting. vi fikk en tidlig ultralyd fordi jeg hadde gått på hormoner. Det var en nedtur detta men det er bare å jobbe seg oppover igjen. Så nå kommer vi til å begynne å prøve igjen når kroppen min er i orden. ( sluttet med blødninger )
Gjest lillebøll Skrevet 21. mai 2007 #2 Skrevet 21. mai 2007 Utrolig trist! Du må ha lykke til med ny prøveperiode og jeg håper at det skal gå mye bedre denne gangen!
Zianta Skrevet 22. mai 2007 #4 Skrevet 22. mai 2007 Utrolig trist - håper det går raskere denne gangen.
LaraCroft Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Utrolig trist da vonnie... Sender deg alle mine lykkeønskninger jeg....
vonnie Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2007 (endret) takk alle sammen !! Jeg har det engentlig veldig bra. "sorgen" kommer over meg spesiellt på kvelden når jeg er litt sliten og blir sitende å tenke. I går kveld så var jeg lei meg for at jeg ikke kom til å få stor mage. ( høres helt absurd ut at jeg kan sette meg ned å begynne å tute fordi jeg ikke får stor mage) Men ,men.... Jeg gleder meg til å begynne å prøve igjen. Bare samboern blir kvitt influensan så han får puste igjen håper det går litt fortere enn 1,5 år da. Endret 24. mai 2007 av vonnie
Thomasine Skrevet 1. juni 2007 #11 Skrevet 1. juni 2007 Hei, Vonnie! Uff, tankene mine går tilbake til 2002... Da var jeg gjennom nesten akkurat det samme som deg... I uke 12 begynte jeg å blø, og UL viste at fosteret var dødt. Det hadde faktisk vært dødt siden uke 8... og jeg som hadde vokst jevnt også... Men, måneden etter utskrapningen ble jeg gravid igjen. Det sies at det er lettere å bli gravid etter en abort... Jeg ønsker deg det!! Skal følge med her og se hvor i "løpet" du er om noen uker... Masse lykke til!!
vonnie Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 8. juni 2007 Hei, Vonnie! Uff, tankene mine går tilbake til 2002... Da var jeg gjennom nesten akkurat det samme som deg... I uke 12 begynte jeg å blø, og UL viste at fosteret var dødt. Det hadde faktisk vært dødt siden uke 8... og jeg som hadde vokst jevnt også... Men, måneden etter utskrapningen ble jeg gravid igjen. Det sies at det er lettere å bli gravid etter en abort... Jeg ønsker deg det!! Skal følge med her og se hvor i "løpet" du er om noen uker... Masse lykke til!! Jeg håper det er lettere. Venter på mensen enda, de anbefaler vistnok en blødningsperiode for å få livmor og div på track igjen, før man begynner prøving for fult. Det blir en intim sommer på meg og samboer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå