Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trist_*
Skrevet

Jeg fikk opp et tlfnr. og lurte på hvem det var til. Søkte det opp og kom til en eskorte-tjenste, hvor jenta hadde agt ut mange lettledde bilder av seg selv. Hun holder til i en annen by enn der vi bor.

Kvelden denne telefonen ble tatt var mannen min innover til den byen for han skulle levere noe til en venn. Vennen var ikke hjemme, men han dro allikavel. Satte det bare ifra seg gården. Han skulle ha med seg noe hjem fra et annet sted, og ringte og sa det ble forsinkelser. Han kom sent hjem, og jeg spurte han om vi skulle ha sex før natta, men han orket ikke.. Ikke noe unormalt med det , er sjelden han vil ha sex.

Jeg har lenge sagt til han at jeg savner nærhet, sex og at vi bruker mere tid på hverandre. Han jobber mye og stiller lite opp hjemme egentlig. Vi har vært sammen i 13 år og har to barn på 9 og 11. Vi er begge under 35 år.

Dagen etter ringte tlf, og han var ikke hjemme. Jeg rakk den ikke, så jeg tittet etter nr. Da så jeg at han haddringt dette nr kveld før, like etter at han dro hjemmefra. Kjennte ikke igjen nr. så derfor slo jeg det opp. Og vips - hva er jeg. Jeg kan liksom ikke tro dette om han...

Når han kom hjem satte vi oss for å spise litt og jeg spurte om hvem han hadde snakket med kvelden før. "bare noen kamerater" var svaret. Jeg fortalte at en hadde ringt og da hadde jeg sett et nr jeg ikke kjente. "Ja , da kjente ikke han nr heller" , var svaret. Jeg hentet pc og sa jeg skulle vise han noe- like rolig i tonen. Han hadde brått ikke tid...men jeg kom fort frem til det jeg skule vise han. Nettsiden som tlf.nr er linket videre til. Han virket paff og gikk.

Han kom ikke inn før sent på kvelden. Jeg hadde lagt meg og da han la seg sa jeg vi måtte prate. Nei det måte vi visst ike. Han hadde ikke ringt noen tlf. Men da jeg spurte hva hun hadde sagt....så sa han at ingen hadde tatt tlf. når han ringte. Og masse slikt som at "tror du jeg går til en hore? tror du jeg trenger slikt? tror du jeg er en gris?"

Nei, det trodde jeg jo ikke...men nå vet jeg sannerlig ikke lenger..

Enden på visa er at han snur ryggen til meg. Jeg spør om han kan fortelle meg hva han tenkte da han bestemte seg for å ringe dit, men han sier kun " det vet jeg ikke" og "du må glemme dette" og "ror du jeg vil ofre det vi to har for noe slikt?". Jeg var like rolig hele tiden, men som jeg sa var at om jeg ikke får vite hva han tenker så tenker hodet mitt mye ... da er det bedere at jeg vet. "er ikke noe å vite" "vet ikke jeg" og glem hele greia" var svarene. Jeg strøk han på armen og sa at jeg faktisk måtte få vite hva han tenkte og hvorfor han måtte ringe en slik en. "ikke rør meg" var svaret da.

Spurte om han trodde ting forsvant om man ikke snakket om det, og jada..men det blir jo bare masse spøkelser i skapet av det.

Så da sitter jeg her da - mannen nekter å si noe mere enn det og later faktisk som om alt er som før her. Mens jeg synes ærlig talt at han kan forklare meg litt.

Lurer faktisk på hva dette er for et forhold å bygge livet videre på...

uff..er fortvilet

... ikke kan man tvinge noen til å snakke heller.

Videoannonse
Annonse
Gjest lillebøll
Skrevet

Hadde ikke gitt meg før han snakket jeg. Så viktig er det faktisk.

Gjest Gjest_trist_*
Skrevet

må bare si at det var en annen som ringte den morgenen, og da jeg bladde for å se hyvem det var, så jeg dette tlf.nr som skurret for meg. Dermed slo jeg det opp.

Gjest Gjest_trist_*
Skrevet
Hadde ikke gitt meg før han snakket jeg. Så viktig er det faktisk.

men -hvordan - kan man få en som har bestemt seg for ikke å si noe til å prate da lillebøll??

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jeg fikk opp et tlfnr. og lurte på hvem det var til. Søkte det opp og kom til en eskorte-tjenste, hvor jenta hadde agt ut mange lettledde bilder av seg selv. Hun holder til i en annen by enn der vi bor.

Kvelden denne telefonen ble tatt var mannen min innover til den byen for han skulle levere noe til en venn. Vennen var ikke hjemme, men han dro allikavel. Satte det bare ifra seg gården. Han skulle ha med seg noe hjem fra et annet sted, og ringte og sa det ble forsinkelser. Han kom sent hjem, og jeg spurte han om vi skulle ha sex før natta, men han orket ikke.. Ikke noe unormalt med det , er sjelden han vil ha sex.

Jeg har lenge sagt til han at jeg savner nærhet, sex og at vi bruker mere tid på hverandre. Han jobber mye og stiller lite opp hjemme egentlig. Vi har vært sammen i 13 år og har to barn på 9 og 11. Vi er begge under 35 år.

Dagen etter ringte tlf, og han var ikke hjemme. Jeg rakk den ikke, så jeg tittet etter nr. Da så jeg at han haddringt dette nr kveld før, like etter at han dro hjemmefra. Kjennte ikke igjen nr. så derfor slo jeg det opp. Og vips - hva er jeg. Jeg kan liksom ikke tro dette om han...

Når han kom hjem satte vi oss for å spise litt og jeg spurte om hvem han hadde snakket med kvelden før. "bare noen kamerater" var svaret. Jeg fortalte at en hadde ringt og da hadde jeg sett et nr jeg ikke kjente. "Ja , da kjente ikke han nr heller" , var svaret. Jeg hentet pc og sa jeg skulle vise han noe- like rolig i tonen. Han hadde brått ikke tid...men jeg kom fort frem til det jeg skule vise han. Nettsiden som tlf.nr er linket videre til. Han virket paff og gikk.

Han kom ikke inn før sent på kvelden. Jeg hadde lagt meg og da han la seg sa jeg vi måtte prate. Nei det måte vi visst ike. Han hadde ikke ringt noen tlf. Men da jeg spurte hva hun hadde sagt....så sa han at ingen hadde tatt tlf. når han ringte. Og masse slikt som at "tror du jeg går til en hore? tror du jeg trenger slikt? tror du jeg er en gris?"

Nei, det trodde jeg jo ikke...men nå vet jeg sannerlig ikke lenger..

Enden på visa er at han snur ryggen til meg. Jeg spør om han kan fortelle meg hva han tenkte da han bestemte seg for å ringe dit, men han sier kun " det vet jeg ikke" og "du må glemme dette" og "ror du jeg vil ofre det vi to har for noe slikt?". Jeg var like rolig hele tiden, men som jeg sa var at om jeg ikke får vite hva han tenker så tenker hodet mitt mye ... da er det bedere at jeg vet. "er ikke noe å vite" "vet ikke jeg" og glem hele greia" var svarene. Jeg strøk han på armen og sa at jeg faktisk måtte få vite hva han tenkte og hvorfor han måtte ringe en slik en. "ikke rør meg" var svaret da.

Spurte om han trodde ting forsvant om man ikke snakket om det, og jada..men det blir jo bare masse spøkelser i skapet av det.

Så da sitter jeg her da - mannen nekter å si noe mere enn det og later faktisk som om alt er som før her. Mens jeg synes ærlig talt at han kan forklare meg litt.

Lurer faktisk på hva dette er for et forhold å bygge livet videre på...

uff..er fortvilet

... ikke kan man tvinge noen til å snakke heller.

Jo ærlig talt det kan man!

Han har med å respektere deg og snakke med deg om det. Å snu ryggen til deg på den måten er skikkelig respektløst!Han får deg jo til å tro at det er du som har gjort noe galt når det er han som har tråkket i salaten!

Jeg hadde forlangt en forklaring på dette!

Et forhold bygd på misstillit til partneren er ikke verdt å bygge videre på. Alle kan begå feil i livet, men da bør han stå for det også!Og iallefall prate med deg om det, for det fortjener du så absolutt!

Håper det går bra med deg. :klem:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

Hadde han ikke giddet så hadde jeg faktisk gått fra han. Enten fikk han legge seg helt flat, og jeg fikk se om jeg kunne tilgitt han, eller så hadde jeg bare gått.

Han kan jo ikke engang innrømme at han har gjort en feil.

Endret av Bøllefrøet
Gjest Gjest
Skrevet

Han har vel fint lite å tjene på å fortelle sannheten. Dette er jo ikke noe en mann vil at konen skal finne ut, så nå ror han som bare p..... Jeg har opplevd selv at noen menn, ikke alle, lyver helt til det motsatte er bevist. Forferdelig synd.

Selvfølgelig sier han til deg at han ikke vil risikere ekteskapet for noe slikt og at han ikke behøver en hore. "hva tror du om meg??!!"

Ja, ja....du vet jo selv at han lyver

Skrevet

Dette må du ikke finne deg i. Enten så prater han ellers så har han noe å skjule. Men det vet du vel allerede fra før... Si til han at du vet om det og at du gjærne vil prøve å forstå hvorfor...

Han kan jo holde på til han får en eller annen kjønnssykdom. Og i verste fall smitte deg....

Gjest Gjest_trist_*
Skrevet

ja, jeg synes jeg fortjener svar på dette. Og han løy først og sa han ikke hadde ringt. men en telfon ringer da ikke av seg selv... og han må ha funnet tlfnr. et sted. Så det er på en måte en "gjennomtenkt handling" - virker det som på meg. Og da han brått sa at ingen tok tlf , så viste jo det at han hadde ringt.

Han sier han ikke fikk svar. Så om han har vært der eller ikke får jeg nok aldri vite. Men hvorfor ringte han ? Og når jeg tar antall timer han var borte så mistenker jeg at han hadde tid til å være hos henne.. hvor lang tid bruker de egentlig på hver kunde liksom..

Skrevet

Jeg hadde blitt rasende om min samboer hadde gjort noe sånt!

Det er ikke bare seg selv han har å tenke på, men deg også... (som jeg nevnte, faren for kjønnssykdommer....)

Gjest lillebøll
Skrevet

Hvordan få han til å prate? La han bo hos moren sin noen dager. Eventuelt telt om moren ikke vil ha han der.

Gjør som med barn. Vis at handlinger får følger og konsekvenser. Dersom han ikke er voksen nok til å prate om dette må han bare vokse opp å bli det.

Jeg ville ikke beholdt en mann som ikke kunne prate om slikt.

Gjest Gjest_trist_*
Skrevet

merkelig nok er jeg ikke rasende. Kun veldig lei meg. Men gråter ikke. Holder maskern nå for barna. Men tar det mere opp når de er i seng.

Antagelig er jeg naiv - for tanken på at han har gjort dette før og/eller har hatt sex med henne blir helt absurd for meg. Når du nevner kjønnsykdommer.... ble litt satt ut da... Herremin, her "maser" jeg om sex, og spør om det er ting han vil som han ikke sier ol..

Har jo lurt på om han rett og slett er lei av meg etter alle disse årene.

Ser på mannen min og hvordan ungene koser seg med han... Skal jeg rive opp dette? Egentlig er de4t jo han som har att det valget, og ikke minst med å ikke ville prate med meg. Kan jeg leve med en som respekterer meg så lite?

Man får vel ikke mere respekt med tiden?

og tilgir man en gang..vil han gjøre det igjen?

(nå lærte han jo at han måtte "gjemme sporene" bedere...)

Gjest lillebøll
Skrevet

Du får ikke mer respekt enn du krever. Lar du han kjøre over deg nå så kommer han nok til å gjøre det senere og.

Gjest Gjest_trist_*
Skrevet
Hvordan få han til å prate? La han bo hos moren sin noen dager. Eventuelt telt om moren ikke vil ha han der.

Gjør som med barn. Vis at handlinger får følger og konsekvenser. Dersom han ikke er voksen nok til å prate om dette må han bare vokse opp å bli det.

Jeg ville ikke beholdt en mann som ikke kunne prate om slikt.

moren hans vil ikke ha han nei. Null kontakt. Han kan bo i garasjen...

Han vil nok ikke bry seg om en kald skulder, og han vil nekte å flytte ut av huset her. (evt må få tak i en låssmed..og bytte lås)

det drar med seg mye å ikke beholde han,tenker mest påbarna nå da) men fy søren skal jeg leve med en som ikke kan face det han har gjort..

Gjest Gjest_trist_*
Skrevet
Du får ikke mer respekt enn du krever. Lar du han kjøre over deg nå så kommer han nok til å gjøre det senere og.

er enig i den ja... hva tenker han på ??

Gjest Hans-Egil
Skrevet

Det er synd på deg, og det er synd på han.

Svært mange par er fanget i et ekteskap, der man liksom skal nøye seg med partneren, til tross for at lystene fra naturens side stritter i mot.

Ganske fortvilet.

Skrevet

Han sier at han ikke fikk svar da han ringte? Rent teknisk kan du vel faktisk få bevist dette (eller det motsatte) om du ringer teleselskapet ditt og får en spesifisert regning etc. Om det er hans private mobil kan du få han til å bevise det på samme måten.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er synd på deg, og det er synd på han.

Svært mange par er fanget i et ekteskap, der man liksom skal nøye seg med partneren, til tross for at lystene fra naturens side stritter i mot.

Ganske fortvilet.

Ære være han som går til noen betalbar, i stedet for å innlede et kjærlighetsforhold på si'. Det er mye farligere for et forhold enn besøk hos de betalbare.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Han sier at han ikke fikk svar da han ringte? Rent teknisk kan du vel faktisk få bevist dette (eller det motsatte) om du ringer teleselskapet ditt og får en spesifisert regning etc. Om det er hans private mobil kan du få han til å bevise det på samme måten.

Sant det.

Eller hvis han ikke har slettet oppføringen fra mobilen sin ennå så er det mange mobiler du faktisk kan gå inn på loggen for å se hvor lenge hver enkelte samtale varte (sånn er det hvertfall på min samsung).

Gjest Gjest_trist_*
Skrevet

hmm..kan hende jeg kan sjekke om hvor lenge samtalen har vart. Med å vokter han jo mobilen sin med sitt liv vil jeg tro... og ikke glemmer den igjen her hjemme.

OK. jeg skjønner det er bedere med en som tar betalt enn å innlede et forhold. Men han kan vel da være ærlig om det. Jeg spure han faktisk om hva han tenkte og hvorfor han ville gjøre det. Og han gjør det sikkert ikke for å såre meg. Det tror jeg på. Og han vil nødig miste meg og, det er jeg og viss på. Men egenlig er det det han gjør ved å skyve meg vekk når jeg vi ha svar.

Og om han ikke har lyst på meg men en annen - fanget i ekteskapet - så får han vel heller løsrive seg fra ekteskapet og så ta den andre da. Men jeg ser jo det og - alt han mister, som han selv sier...

Men i morgen reiser jeg og blir borte en natt eller to. Nevnte for han i stad at man må kunne prate sammen og være ærlige, face det som må faces eller er det ingen vits. Hvordan kan man ellers stole på hverandre.

Han hvisket at " jeg har jo ikke gjort noe" hvorpå jeg igjen vil ha svar på hvorfor han i det hele tatt ringte. Det vil han ikke svare på , annet enn at "du vet jo at jeg er glad ideg".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...