Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg er litt slapp i fisken nå og det har vært lite trening en liten periode.... Kan noen være behjelpelig med motivasjon, slik at jeg kan starte treningen igjen...

Tar imot tips med stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hva som er motivasjon for trening er veldig individuelt. Hva er målet med treningen din? Å bli sterk, i bedre form, få den kroppsfasongen du ønsker deg, eller noe annet? De gangene jeg føler at motivasjonen er på bunn tenker jeg alltid på målet mitt, det hjelper for meg. Lykke til!

Gjest Blondie65
Skrevet

*Tar på seg piggsko

*Stiller inn siktet

*Sparker trådstarter bak.

Sånn ...

Gode grunner for å trene: Du angrer aldri på en trening du har vært på vet du.

Du kan se favorittprogrammet etterpå med verdens beste samvittighet.

"Du vet at du bør" - hvorfor ikke endre det til noe så "deilig som er gjennomført". Det er bare en måte å få til det på og det er å gå på trening ... NÅ.

Hvis det er treningsprogrammet i seg selv som er kjedelig eller lite utfordrende, eller for utfordrende, husk at de som er eksperter på dette anbefaler at man skifter program hver 3-4. måned.

Så ... nemmen ..... hallo ... er du her enda? Avsted.

Og husk å si fra til oss om hvor flink du var da!

Gjest Gjest
Skrevet

jeg tror jeg er veldig heldig fordi jeg elsker å trene! men før jeg kom så langt, måtte jeg ofte presse meg avsted. da var det det at man bør løfte jern 2 g i uken som drev meg. og så piska jeg meg ut på en gåtur hver dag på 30 min.

nå trener jeg nesten hver dag, og favoritten er høy puls og step. tvinger meg til litt styrke også, for jeg vet at styrke er mest nyttig for meg. så, masse moro og litt tvang!

hva liker du å gjøre da? så lenge en får rørt på seg, og svetta litt, er det kjempebra.

Skrevet

Tusen takk for svar så langt....Blondie65, likte det du skrev:)

Målet med min trening er bare å holde formen ved like, sånn egentlig. Har ikke behov for noe annet:)

Men jeg går turer da, føler bare det er så vanskelig å komme seg på treningssenteret. Har den siste mnd vært støttemedlem der....hmmmm, liker jo ikke den utviklingen....

Jeg får titte innom her innimellom da, og se hva folk skriver. Merker jo bare at det som allerede er skrevet motiverer en del. Skal ut nå faktisk og gå en tur til....var på en etter innlegget igår også;)

Skrevet

OM DU IKKE TRENER BLIR DU TJUKK IGJEN!!

:ler:

Det skjedde nemlig meg... og nå må jeg skjerpe meg skikkelig for å komme tilbake til der jeg var ;)

Skrevet

Hehe...ja takk for det annikken, men hva skal jeg si....jeg er så heldig å være av den sorten at jeg ikke legger på meg :) det bare blir litt slapt...så jeg trener egentlig for å holde formen og stramme rumpe og lår...bare trenger et lite puff liksom...hehe...

Gjest Blondie65
Skrevet
Hehe...ja takk for det annikken, men hva skal jeg si....jeg er så heldig å være av den sorten at jeg ikke legger på meg :) det bare blir litt slapt...så jeg trener egentlig for å holde formen og stramme rumpe og lår...bare trenger et lite puff liksom...hehe...

Puff ...

Skrevet

Uten trening har du større sjanse for å få kreft, hjerte og kar-sykdom, diabetes og en haug anna ting man ikke har lyst til å leve med.

Gjest Gjest_Tuppelure_*
Skrevet

Kom deg på trening, om ikke av noen andre grunner, så fordi det er så j.. digg når du er ferdig!

Dette sier jeg til meg selv hver gang dørstokkmila kjennes uoverkommelig, og lokkeropene fra sofaen ljomer i ørene.

Jeg har hatt en skikkelig laber periode nå, pga sykdom og diverse annet, men nå har jeg vært på trening tre dager på rad.

Er det deilig? Oh yes. Inni hodet mitt ser jeg allerede en hottere utgave av meg selv spankulere på stranda om noen måneder.

Smaker det ekstra godt med et glass rødvin etter at deilig dusj og bodylotion er unnagjort, og kosebuksen har kommet på?

Gjett, da!

Og som en annen her nevnte: Det er udiskutable helsegevinster å hente på å holde seg i form. Stå på!

Skrevet

Jepp...da er motivasjonen blitt noe bedre siden første innlegg...jippi jeg kom meg på trening i dag :klappe:

Og det var deilig det :danse:

Men bare å pøse på med motivasjonstiltak....det er alltid greit det;)

Skrevet

Joho...da har jeg vært flink :tommel: denne uken, ja litt ihvertfall ;)

Har vært på treningssenteret en gang...(kunne sikkert vært flere, men de har ikke åpent i pinsen :roll: )

Så da har jeg gått en lang tur på nesten to timer, en kort tur på halvtime-trekvarter, og en rask tur på halvtime ( litt mer trening i) og idag har jeg tatt en tur med både gange og jogg som også var rimelig lang. Bare synd det var på asfalt...det var ikke så godt...

Hjalp litt med hjelp fra folk her ja :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...